C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de accroisse dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] et de cela ne povons que deviner), lesquelz dominent assez cruellement et violentement sur leurs peuples quant à leurs deniers, Dieu leur a donné pour opposite les villes de communaulté qui sont audict pays d'Italye, comme Venise, Florence, Gennes, quelquefois Boullongne, Sene, Pise, Lucques et autres, lesquelles, en plusieurs cas, sont opposites aux seigneurs et les seigneurs à eulx, et chascun a l'oeil que son compaignon ne s'accroisse. (COMM., II, 1489-1491, 208)
[2] et de cela ne povons que deviner), lesquelz dominent assez cruellement et violentement sur leurs peuples quant à leurs deniers, Dieu leur a donné pour opposite les villes de communaulté qui sont audict pays d'Italye, comme Venise, Florence, Gennes, quelquefois Boullongne, Sene, Pise, Lucques et autres, lesquelles, en plusieurs cas, sont opposites aux seigneurs et les seigneurs à eulx, et chascun a l'oeil que son compaignon ne s'accroisse. (COMM., II, 1489-1491, 208)
[3]Treschier sire, Dieu qui pour nous En croiz souffri de mort l'angoisse Honneur et pris en vous accroisse, Et qu'en ceste vie mortelle Par bonnes euvres faciez telle Vostre ame et de pechié si monde, Que quant partira de ce monde Voit es sains cieulx. et autres, lesquelles, en plusieurs cas, sont opposites aux seigneurs et les seigneurs à eulx, et chascun a l'oeil que son compaignon ne s'accroisse. (Mir. ste Bauth., c.1376, 88)
[4]Parquoy je di que ceux qui regardent ainsi au nombre et pour cela contraignent les gens, ne gaignent rien, ains perdent plustost, et resemblent à un fol, qui, ayant un grand tonneau et un peu de vin dedens, le remplit tout d'eau, pour en avoir davantage, en quoy faisant tant s'en faut qu'il accroisse son vin que mesme il gaste ce qu'il avoit de bon. (S183, 46)

Fermer la fenêtre