C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de atachier dans 7FMR 
11 attestations 
 Page /2 

[1] Item, à crochez de fer et à crainpons atachier la nef de leur anemis à la leur, affin que ilz ne puissent eschapper quant on a la force sur eulx. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 241)
[2] mais li abbés desus nonmés, qui bien se doubtoit de tout ce, avoit fait armer et vestir la porte de quirs de vaces a tout le poil, par quoi li feus ne se peuist legierement prendre ne atachier a la porte. (FROISS., Chron. D., p.1400, 422)
[3] Li sires de Biaugeu fu uns grans et fors chevaliers, preus et hardisas armes, et tenoit une lance enferreed'un bon fier, et au fier avoit .I. crocet par quoi, qant il pooit, en lançant, assir le croq et atachier, il tiroit a lui par telle maniere, car il avoit fors bras, que il convenoit que il s'en alast deviers lui. (FROISS., Chron. D., p.1400, 424)
[4] Quant je voy que point ne s'eshonte, Je li vois en sa cote mettre Et atachier une viez lettre Par derriére d'un po de cire, Et si fault que je li descire Ou descouse les paletiaux. (Mir. parr., 1356, 17)
[5] Atachier te fault par le col, Affin que ne fasses le fol. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 132)
[6] Car en ce cas il fauldroit porter des clayes ou fagotz, ou une corde pour atachier à ung gros pal au pié du mur, qui traversera tout le fossé, adfin que nos gens puissent aller selon la corde et porter leurs tronssons le mieulx et le plus droit qu'ilz pourront. (BUEIL, I, 1461-1466, 88)
[7] Item, si on se voit le plus fort, on doibt atachier sa nef à celle de ses adversaires à bonscrocz de fer, affin que fuir ne puissent ne eschapper. (BUEIL, II, 1461-1466, 58)
[8] et Mauchastres, sanz plus atachier, se departi et point son cheval de telravine que toute la mer en fist fremir. (Bérinus, I, c.1350-1370, 235)
[9] Et toute morte la fist atachier et lier aux barrieres de deshors et devant la porte de sa cité, afin que chascun la veist, et la laissa. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 52)
[10] Or disoient les diz religieux ou leur procureur que, ja soit ce que le dit deffendeur sceust bien qu'il ne povoit ne devoit peschier en ladicte riviere sans le congié et consentement des diz religieux ou de leurs gens, neantmoins, en l'abscence des diz religieux et de leurs gens, et contre leur gré et voulenté, il s'estoit efforcé de peschier en la dicte riviere a plusieurs engins, et de y mettre et atachier nasses pour peschier et prendre poisson en plusieurs lieux, dedens les fins et mettes appartenans aux diz religieux, et par especial a l'endroit des diz moulins du Temple, ce qu'il ne povoit ne devoit faire en aucune maniere. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 473)

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre