C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de attachee dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1] Mais si Fortune contre toy se ralye Et te combat, Sans qu'ais rien faict qui deust mouvoir debat, Dont corps ou biens ayent, en leurs cas, rabat, Prent ce qui vient com si c'estoit esbat Et soit cachee Ta passion et dedans attachee, Si que dehors n'aye la face tachee Juc Attrempance l'ayt traicte et arrachee Pour bonne fin, A quoy viendras sans doute a la parfin, Si mouvemens premiers restrains, affin Que par Prudence, la berille tresfin, Ays propos ferme Sur Raison prins, qui en bien le conferme. (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 81)
[2]Nota que on a acoustumé a veriffier les gaiges d'un office en la chambre des comptes au doz du vidimus collationné par les clers de la chambre, et le puet on faire qui veult par une atache attachee au vidimus, et met on Les gens etc. (8205, fol. 45)
[3]Item nota que en toutes expedicions de generaulx, de commissaires, de tresoriers ou de chambre des comptes ou l'en fait mencion qu'il y ait quelque chose attachee soubz signetz, il fault expressement qu'il y ait le signet sur l'atache en teste etc. (8205, fol. 136v)
[4]Pour prendre pinsons à la passee, c'est à dire, au lieu où il yait bonne passe de pinsons, faut environner trois arbres (qu'onaura couppé, et apres planté en une plaine peu loing l'un del'autre entre pied) de fueilles par bas comme une loge : et parmyiceux tendre une corde attachee à un baston, et supportee del'autre costé d'une forchette, laquelle tiendra à un homme loinde là, et en icelle pendront deux ou trois pinsons attachez : etfaut mettre des gluons bien desliez sur lesdits arbres, et plusloing de là deux ou trois cages où seront des pinsons qui appellerontles passants, lesquels venants voir ceux qui sontpendus, ou és cages, s'englueront sur les arbres. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 155 v°)

Fermer la fenêtre