C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de boces dans 7FMR 
15 attestations 
 Page /2 

[1] la VJe de boces et de vessies sur les gens ; (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 126)
[2] Ce que ses filz par Raphael Lui fist des oeulx cheoir la pel Par le tresdoulz oingnement frès Qui du poisson de mer fut très, Qui happa le jeune Thobie Par le piet, dont par Zacharie Lui fut le fiel du ventre ostez, Dont diables furent reboutez, Quant rostiz fut sur le charbon, Au mariage qui fut bon De Saire, fille Raguel, Et Thobie le jouvencel: Avant .VII. maris un et un Estranglerent, ce scet chascun, Les diables la nuit des noces: Il n'a cy arestes ne boces Ne chose qui ne soit visible Et trouvée en texte de Bible. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 12)
[3] Aureole nous fait ung compte De Theofrastre et nous racompte En son livre qu'il fist des nopces, Ou il n'a arestes ne boces, S'il laist au saige femme prandre, Et diffinit, se belle et tendre Est, de gent corps et bien parens, Honneste et de riches parens, Qu'elle soit bien moriginée Et de sa maniere ordonnée; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 42)
[4] Car tuit estoient mal traitié, Descoulouré et deshaitié: Boces avoient et grans clos Dont on moroit, et a briés mos, Po osoient a l'air aler, Ne de près ensamble parler. (MACH., J. R. Nav., 1349, 148)
[5] Et les gettoit on en grans fosses Tous ensamble, et tous mors de boces, Car on trouvoit les cimatieres Si pleinnes de corps et de bieres Qu'il couvint faire des nouvelles. (MACH., J. R. Nav., 1349, 150)
[6] Car la mortalité des boces Qu'on appelloit epydemie Estoit de tous poins estanchie; (MACH., J. R. Nav., 1349, 153)
[7] Doleur de chief et mal de trenchoisons, Rage de dens, angoisse de froidure, Fievres tierces, quartes ne menoisons Apostumes, clouz, boces, enfonture Ne mal des yex, qui clarté fait obscure, Tout ce n'est que soulas, à droit jugier, Envers soussi de povre mesnagier. (MACH., App., 1377, 645)
[8] Vomissés en cent mille livres, Emplisés en tost ces escaudes Et je mesleray fievres chauldes Parmy et corrumpues humeurs, Enfleures, boces et douleurs De costë, avec vert venim, Infection, fiel collubrin, Pellés ensemble et destrempésEt bouillés avec suis et poix Pour toutes regions infere. (Cene dieux, c.1492, 127)
[9] Item, posé que les boces ou montaingnes fussent si grandes, elles apparoistroient autrement ou mireur de la lune quant elle est en orient et quant elle est a midi, etc., et nous voions le contraire. (ORESME, C.M., c.1377, 454)
[10] Et adonques il prist un petit martel en son sein et ramenda le deffaut où elle estoit blesciee et hurtee, et tres convenablement la rappareilla comme se ce fust .I. vaissel d'arain en rabatant les fosses et boces par pluseurs cops de martel. (FOUL., Policrat., IV, 1372, 60)

15 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre