C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de bordes dans 7FMR 
19 attestations 
 Page /2 

[1] c'est assavoir, le seigneur de La Riviere, messire Charles de Poitiers, messire Guillaume des Bordes, messire Hutin de Vermeilles, messire Jehan de Barguetes, et ne sçay quel autre, et .IIII. pour le roy des Rommains et .II. huissiers d'armes, lesquelz chevaliers et huissiers descendirent à l'entrer à Paris tous à pié, et à la garde, qui commise leur estoit, se ordenerent en moult belle ordennence. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 101)
[2] Cedit jour, fu apportée une cedule à la Court, dont la teneur est enregistrée en la fin de ce livre du Conseil de ceste année, de par le duc de Bourgoigne par maistre Baude des Bordes, son secretaire, de laquelle cedule a autant baillié à l'Université de Paris, et en pluseurs autres lieuz et citez de ce royaume, comme l'en dit. se ordenerent en moult belle ordennence. (BAYE, I, 1400-1410, 139)
[3] Pour ce que, par information faicte à l'encontre de maistre Nycolas Raoulin, advocat assez juesne ceans, à la requeste de Lorens des Bordes, icelluy Nycolas a esté trouvé coulpable de pluseurs cas usuraires, la Court a ordonné que, selon les informations, proposera venredi prouchain publiement le procureur du Roy et ledit Laurens contre ledit Nycolas sur lesdiz cas, et defent audit Lorens la Court que, sur les cas qui lui touchent, ne pacisce ne n'accorde avec ledit Nycolas, et se accordé a, la Court ne tient ne ne tendra ledit accort jusques à ce que autrement en sera ordonné, et ce sera signifié audit Lorens. (BAYE, II, 1411-1417, 64)
[4] Lesdictes lettres veues et considerées,tandem a esté respondu à messire Jaques d'Egreville qui content du bailliage de Sens contre messire Gasselin du Boiz, et àmaistre Baude des Bordes qui content d'office de notaire, et à autres qui sont serviteurs du duc de Bourgoigne, que la chose est grant, et ne siet point le Parlement, et si n'y a que un president et la lettre s'adresse aux presidens, et faloit attendre qu'il fussent assemblez, mais pour ce qu'elle a esté leue, je y ay mis:Lecta in Camera, presentibus nonnullis dedominis, par commendement. (BAYE, II, 1411-1417, 90)
[5] Cedit jour, ont esté leues certeinnes lettres closes envoiées par le duc de Bourgoigne à la Court, que j'ay portées au Chancellier par le commandement de la Court, signées par maistre Baude des Bordes, banny, comme l'en disoit, par lesquelles ledit duc se plaignoit de ce que ceulx de Chaalons et de Vitry en Pertoiz ne l'avoient laissié entrer esdictes villes, n'avoir des vivres pour son argent, à occasion d'un mandement royal, que disoit estre contre le traictié de la paix passé devant Arras. (BAYE, II, 1411-1417, 204)
[6], m. H. Rapiout, m. Girartde Grantchamp, le prevost des marchans, m. N. de Lespoisse, m. B. des Bordes, m. J. Milet, m. J. de Lespine, Gauvain Trente, J. de l'Olive, m. J. Choart, J. Trotet, Erart Rousseau, J. de Compans. (FAUQ., I, 1417-1420, 241)
[7] Et exposa ledit Chancelier que tous les executeurs nommez ou testament dudit defunct, fait ou mois de janvier MCCCIIIIxxXII, c'est assavoir les feuz ducs de Berry, de Bourgongne, d'Orleans et de Bourbon, messire Arnault de Corbie, l'evesque d'Aucerre, l'evesque d'Arras, le visconte de Meleun, le sire des Bordes, messire Charles de Savoisy, maistre Pierre d'Ailly, me J. Creté, me R. de Coulons etMahieu de Lignieres, estoient trespassez; (FAUQ., II, 1421-1430, 60)
[8] Et estoient presens auditConseil maistres Jehan Milet, B. des Bordes, J. de Rinelet G. Greslé, notaires, lesquelz, après ce que le Conseilfu levé, furent appellez par ledit Chancelier pour faire diligenced'avoir lettres closes à la fin dessusdicte. (FAUQ., II, 1421-1430, 67)
[9] Et pour ce ledit Chancelier a enjoint aux dessus nommez presidens et conseilliers de continuer et perseverer en bonne justice à l'expedicion des causes et procès, ainsi que ont acoustumé de faire, et qu'ilz facent diligence de rapporter et mettre en ses mains, dedens mardi prochainement venant, les lettres anciennes de leurs offices et faire seeller en la Chancelerie lettres nouvelles de leurs diz offices, commandées oudit Grant Conseil à maistre Baudes des Bordes, si comme il disoit. (FAUQ., II, 1421-1430, 80)
[10] Et en après furent mes Symon de Champluisant, president, Ja. Branlart, president es Enquestes,G. Cotin et Symon de Plumetot, conseilliers du Roy, pour enquerir par quelles personnes avoient esté revelez aucunes deliberacions et conclusions de la Court avant la pronunciacion ou publicacion d'icelles, si comme on disoit avoir esté fait ou regard de l'arrest touchant maistre Lorens des Bordes et de l'arrest touchant le sire de Saint-Simon et autres, pronunciez le XXIIJe de fevrier derrain passé. (FAUQ., II, 1421-1430, 194)

19 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre