C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de briefves dans 7FMR 
22 attestations 
 Page /3 

[1] Et entre autres escriptures, comme je leusse le tiers chapitre de Ysaïe, le cueur m'est troublé de freeur et les yeulx obscurciz de larmes, quant je voy sur nous les coups feruz qui sont signes de mort et donnent ensaignes de la divine indignacion, se nous n'y querons briefves medicines. (CHART., Q. inv., 1422, 5)
[2] Et pour ce que trop griefve et long chose seroit à moy entierement l'exprimer ou ses termes comme je ne sceusse, en ay tiré à tout le moins aucunes choses legieres en briefves parolles afin que plus tost puissent estre retenues et mises en usage des oyans de ce qui est contenu en la dicte science de chose bien seans, tant à belle façonde et maniere avoir en parlant comme en arenge de bien dire. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 167)
[3] Or soit de nous notté et advisié se nous pourrions trouver nostre roy en ceste partie plus que Scipion, les verités de ses oeuvres prouvées par notables gens encore vivans, avec le texte de trop briefves croniques de ses fais ou contenu de ses guerres, es quelles Dieu lui donna de belles victoires, si comme sera dit cy après. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 65)
[4] mais, affin que emplies soient mes promesses, nous convient recueillir em briefves paroles les motifs de ceste oeuvre pris en un seul suppost, qui est le sage roy Charles devant dit, duquel, en trois especiaulx dons avons declairié les vertus et bienfais assez au long, comme promis estoit, c'est assavoir, en noblece de courage, chevalerie et sagece, en assez declairant quelz choses ce sont et à quoy elles s'estendent ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 179)
[5] Madame, qui ja en estoit ferue, et qui ses duelz avoit obliez, dist a briefves parolles: "Il est tres hommes de bien. (LA SALE, J.S., 1456, 251)
[6] Encores fault il que l'en face Unes vigilles assés briefves, A celle fin que l'en parface Le service, si aurés treves. (Vig. Trib., c.1480, 230)
[7] Dont il survint mille derrisions Et, pour en faire briefves conclusions, Mercure mist a congreguer sa cure. (ANTITUS, Poés. P., c.1500, 34)
[8] Et, pour donner fin à mon languaige, je vueil maintenant comparoir la court à la guerre en bien briefves parolles. (BUEIL, I, 1461-1466, 54)
[9]) Par ainsy je fine la seconde partie de nostre sermon, et viens a la tierce que je despescheray tres briefment par respondre a deux briefves questions bien appartenentes et convenables. (GERS., Concept., 1401, 420)
[10] Selon quatre manieres de temples, desquelz parle l'Escripture saincte, nostre sermon se pourroit diviser en quatre briefves parties : La premiere : de la venue misericorde en l'eglise materiele, selon l'istoire de la solemnité presente et l'exposicion litterale. (GERS., Purif., 1396-1397, 60)

22 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre