C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de can dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Dont l'un fut messire Can del'Escalle, seigneur de Veronne; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 187)
[2] et si ne Demoura la homme ne fame Qui ne perdist le corps et l'ame, Ne riens qui demourast en vie, Maugré le can de TartarieA qui Letoe est tributaire. (MACH., C. ami, 1357, 107)
[3] Ce Taborlen fait guerre au grant Can, au Soudan, au Turc, et à tous ses voisins, et est persecuteur de ceulx de la loy mahomet jasoise que il en soit comme eulx. (6204, 76)
[4] Joignant de cepaïs devers le soleil levant est le païs du Grant Can de Tartarie, et se tient en la cité de Candon qui est la plus grande ville du monde et où il a plus de monde. (6204, 77)
[5] Ce Can est le plus grant et plus puissant de seigneurie et de terre de tous les sarazins, et dit-on que il tient la quarte partie du monde en son obéyssance. (6204, 78)
[6] Le Grant Can tient grant justice en son païs, car de leur mauvaisetié, ou par larrecin tant sont pervers et de mauvais afaire, se n'estoit la grant justice qui s'en fait. (6204, 78)
[7] Le Grant Can est en païs a eux pour le grant prouffit qu'il a des marchandises, que les Venisiens enmainent de son païs comme pennes, pierreries, dens d'olifans, dont on fait les pignes d'iviere, et pluseurs aultres merveilleuses marchandises moult requises en occident. (6204, 79)
[8] Le Grant Can tient une partie de la Rucie qui est deçà la mer maiour près Poullaine, et le roy de Craco et de Poulaine tiennent l'autre. (6204, 80)
[9] Et tient toute la terre qui est de la mer maiour jusques en Nortvéghe qui est sur la mer occident et puet finer ce roy de troys cent mille hommes à cheval, armes à la guise de son païs, c'est cellui qui garde de venir le Can deçà la Russie, pour ce que il est seigneur d'une partie d'icelle Russie, et pour les grans guerres, qui sont et ont esté d'une part à d'aultre entre crestiens et sarazins en celle marche. (6204, 100)
[10] Puis s'en retournent avant que les glaces fondent qu'ilz ne porroient résister contre la puissance du grant Can de Tartarie. (6204, 117)

Fermer la fenêtre