C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cariage dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] De menues coses et petites, il ne faisoient compte, et vendoient bien li un a l'autre lor pillage et lor conqués, et en donnoient tres grant marchiet, et lors prisonniers aussi, et tout estoit remis a cariage et voiture et porté en la navie. (FROISS., Chron. D., p.1400, 695)
[2] Illec fut chargié tout nostre cariage sur les chamoix du Soudam pour le porter jusques a la cité. (Voy. Jérus., c.1395, 77)
[3] En cette cité de Limesso sejournasmes nous depuis cedit dimenche jusques au sabmedi ensuivant, jour du nouvel an, qui a cedit jour le roy de Chippre nous avoit envoyé ung de ses escuiers et avec lui mules, chevaux et sommiers pour porter nostre cariage jusques en la cité de Nicossie. (Voy. Jérus., c.1395, 81)
[4] Celui jour du novel an fut chargez nostre cariage, et montasmes a cheval pour aler en ladicte cité de Nicossie ou le roy estoit. (Voy. Jérus., c.1395, 81)
[5] sy entrasmes nous dix pelerins en icelle barque et nostre cariage, et nous porta jusques au Chastel Rouge ou il avoit bien douze mille. (Voy. Jérus., c.1395, 90)

Fermer la fenêtre