C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de challoit dans 7FMR 
15 attestations 
 Page /2 

[1] mais il ne luy en challoit, et ne faisoit que chasser, et n'avoit nulles gens si prochains de luy que l'archevesque d'Yort et le marquis de Montagu, frères dudict conte de Warvic, qui luy avoyent fait ung grant et solennel serment de le servir contre leur frère et tous autres, et il se y fioit. (COMM., I, 1489-1491, 200)
[2] De cela ne luy challoit guères, car il aymoit myeulx ceste ligne de Lanclastre que celle d'Yort. (COMM., I, 1489-1491, 206)
[3] Et du fait du roy d'Angleterrene leur challoit au demourant comme il en allast, mais qu'ilz en feïssent leurs besongnes bonnes. (COMM., II, 1489-1491, 43)
[4] mais leur passion ne les tenoit pas là, car il ne leur challoit de prime face de veoir leur seigneur affoibly d'une telle ville ne leur sens ne congnoissance ne alloit pas assez avant pour congnoistre le prejudice qui leur en povoit advenir à traict de temps. (COMM., II, 1489-1491, 200)
[5] Plus leur eust servy à eulx deux cens hommes et dix mil francs content, pour en entretenir d'autres qui estoient à Arras quant le siège y alla, mais qu'ilz fussent venuz àtemps propice, que dix telles armées que ceste-là, qui estoit de douze ou quinze mil hommes et la payoient très bien, car elle ne povoit riens proffiter que brusler ung petit nombre de maisons en lieu dont il ne challoit guères au roy, car il n'y liève ne taille ne aydes; (COMM., II, 1489-1491, 206)
[6] mais leur passion ne les tenoit pas là, car il ne leur challoit de prime face de veoir leur seigneur affoibly d'une telle ville ne leur sens ne congnoissance ne alloit pas assez avant pour congnoistre le prejudice qui leur en povoit advenir à traict de temps. (COMM., II, 1489-1491, 200)
[7] Plus leur eust servy à eulx deux cens hommes et dix mil francs content, pour en entretenir d'autres qui estoient à Arras quant le siège y alla, mais qu'ilz fussent venuz àtemps propice, que dix telles armées que ceste-là, qui estoit de douze ou quinze mil hommes et la payoient très bien, car elle ne povoit riens proffiter que brusler ung petit nombre de maisons en lieu dont il ne challoit guères au roy, car il n'y liève ne taille ne aydes; (COMM., II, 1489-1491, 206)
[8] Le josne homme se accorda a son pere, et tant en fistque, quant il venoit a celle qu'il amoit, il ne luy challoit plus de elle. , mais qu'ilz fussent venuz àtemps propice, que dix telles armées que ceste-là, qui estoit de douze ou quinze mil hommes et la payoient très bien, car elle ne povoit riens proffiter que brusler ung petit nombre de maisons en lieu dont il ne challoit guères au roy, car il n'y liève ne taille ne aydes; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 29)
[9] Mais non pourtant de ce ne me challoit, Car de doleur je estoie si enclos Que je ne tins compte de tous ses mos. (CH. D'ORLÉANS, Ret. am. C., 1414, 10)
[10] Cy nous dit la vraye histoire que bien X. ans depuis la mort de son pere, gouverna Gieffroy sa terre que oncques en ces X. ans ne lui en rendit on compte, ne ne lui enchalloit. (ARRAS, c.1392-1393, 294)

15 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre