C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de charreste dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] et le landemain, qui fu jour de dymenche, bien matin, chargerent ladite charreste de deux lez, deux huches, de veixelle d'estain, et autres biens qui estoient appartenans à la fille de ladite Margot, si comme elle leur disoit et dist dès lors; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 347)
[2] Et dit que quant ladite charreste fu et ot esté deschargiée, et lesdiz biens mis en la chambre de ladite fille, enla rue de Saint-Marcel, il sonna une heure après misdi; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 347)
[3] Et requis se eulx estans en ladite chambre, ou deschargans ladite charreste, une jeune femme ou autres personnes survindrent pour parler à ladite Margot ne à sadite fille, dit que, eulx estans en icelle chambre, après ce qu'ilz orent beu, et que ledit charretier ce fu parti, une jeune femme haulte et gresle, bien vestue, ne se recorde de quelle coulour, ne la scet nommer, bien la cognoistroit s'il la veoit, survint en ladite chambre moult corrociée, si come il sembloit et si comme elle disoit, en disant que c'estoit tellement qu'elle ne savoit son sens, donc ladite Margot la reconfortoit, et disoit qu'elle se teust et prenist esliescement en soy. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 348)
[4] SYMONNET, ouvrier charrestier, demourant à l'Escole Saint-Germain, en l'ostel de Jehenne La Champie, aagée de XXXans ou environ, si comme il dit, examinée l'an et le jour dessus diz, juré et requis sur lesdiz faiz, dist par son serement que, demain aura un mois, environ une heure après midi, ilz se parti de Paris atout sa charreste et trois chevaux, en la compaignie de Margot du Coignet et d'um bon homme dont il ne scet le nom, bien scet que c'est le tesmoing precedent, et d'un autre varlet charrestier nommé Jehannin Le Prescheur, ne scet où il demeure. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 349)
[5] Laquelle deschargée, après ce qu'ilz orent beu, il se parti et envoïa des chevaux et charreste, en disant à ladite Margot et à sadite fille, qui estoit survenue, qu'elles feissent tant qu'il fust païé d'un franc qui devoit avoir dudit voïage, et elles lui respondirent que cy auroit-il. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 349)
[6] Et dit, sur ce requis, que en deschargent de ladite charreste, il ne vit aucunes femmes ne autre personne survenir, fors sadite fille, comme dit est. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 350)
[7] JEHENNE de La Heuse, demourant en la chambre de Martinete, fille de Margot du Coignet, en la rue de Froit-Mantel, aagée de XL ans, examinée l'an et le jour dessus dit, jurée et requise sur lesdiz faiz, dit par son serement que depuis et environ un mois a, autrement le temps ne le jour ne scet declarer, Margot du Coignet, Ancel, tesmoing precedent, et un charrestier qu'elle ne scet nommer, se partirent ensemble de Paris atout une charreste et IIJ chevaux, et s'en alerent à Pontoise, et l'andemain, environ heure de disner, retournerent et amenerent plusieurs biens meubles en ladite charreste. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 350)
[8] JEHENNE de La Heuse, demourant en la chambre de Martinete, fille de Margot du Coignet, en la rue de Froit-Mantel, aagée de XL ans, examinée l'an et le jour dessus dit, jurée et requise sur lesdiz faiz, dit par son serement que depuis et environ un mois a, autrement le temps ne le jour ne scet declarer, Margot du Coignet, Ancel, tesmoing precedent, et un charrestier qu'elle ne scet nommer, se partirent ensemble de Paris atout une charreste et IIJ chevaux, et s'en alerent à Pontoise, et l'andemain, environ heure de disner, retournerent et amenerent plusieurs biens meubles en ladite charreste. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 350)

Fermer la fenêtre