C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de charriere dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Le sang courra par la charriere Du coup que je luy veulx bailler. (LA VIGNE, S.M., 1496, 344)
[2] Et ainsi qu'il s'amusoit en ce pensant, il entra en une estroicte charriere qui remontoit la montaigne, a revenir autour de la forteresse, pour repairer a son logeiz. (ARRAS, c.1392-1393, 199)
[3] Puis passe du costé du cheval de cellui qui gesoit en la charriere, tellement qu'il le froisse et desrompt tout le corps, et fiert l'autre d'estot par my le piz et le rue mort juz du cheval. (ARRAS, c.1392-1393, 200)
[4] Mais Phillibert s'en va courant sur la montaigne et regarde ou fons de la charriere, et voit Glaude et ses hommes qui tous viennent a malvenir. (ARRAS, c.1392-1393, 202)
[5] Atant evous Glaude et sa route qui venoient a effort par my la charriere et bien cuidoient monter la montaigne a leur deviz. (ARRAS, c.1392-1393, 202)
[6] Cedit jour, à la conjunction de ceste prouchaine lune, c'est amoderé le temps qui par les IJ lunes cy devant par especial combien que dès la Saint Martin derrien a adès gelé, ont esté si fors et si merveilleuses gelées que les rivieres ont esté congelés, et par especial par la riviere de Seinne en pluseurs lieus à Paris le pueple aloit et venoit comme par la charriere, et ont esté neges en si grant habundance que l'en eust onques maiz veu de memoire d'omme, et a esté si grant froit que non obstant que le graphier eust feu en vaissel delez son siege pour garder l'ancre de son cornet de geler, neantmoins l'ancre se geloit en sa plume de IJ ou de IIJ mos en IIJ mos, et telement que enregistrer ne povoit, ne nul autre à peinne besoigner. (BAYE, I, 1400-1410, 212)
[7] ouquel lieu, et en la presence desdiz conseilliers, hors de toute question, et sans aucune force ou contrainte, icelli prisonnier, après ce qu'il ot de rechief juré aus sains Euvangiles de Dieu qu'il diroit verité, cogneut et confessa que, deux mois a ou environ, qu'il avoit ouvré dudit mestier de maçonnerie en la ville de la Charriere en Gastinoiz, au partement qu'il fist d'icelle ville, print enmi les champs, au dehors et près d'icelle ville, une jument qui paissoit, laquele il mena en la ville d'Estampes, et illec la vendi la somme de deux escuz, qu'il en ot et receut, et iceulx appliqua à son prouffit. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 105)

Fermer la fenêtre