C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de charroy dans 7FMR 
34 attestations 
 Page /4 

[1] Par la passa celle grant ost, Mais estre ce ne pot pas tost, Car tant y ot bestes, chevaulx Et charroy que les mons et vaulx En estoyent partout tuit plain ; (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 214)
[2] Vi son charroy, vi sa lumiere, Qui souvrainement belle m'iere, Environ lui tous mouvemens Vi et par biaux ordenemens Temps et ans et mois et sepmaines, Jours et heures et lunes plaines. (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 85)
[3] Encore que le roy Charles tres ameur et desireux du bien et proffit commun fust vray prudent, et des choses au mieulx faisables eut clere cognoisscence,appert par la grant providence et avis qu'il avoit aperceu sus le bien et utilité de la cité de Paris, et meismement de grant part de son royaume, en ce que, comme il considerast à Paris, pour la grant quantité des gens et divers peuples, princes et aultres, qui, pour cause que là est le siege principal de sa noble court, arrivent de toutes pars, les vivres, au regart de la poissance du menu peuple, et aussi contre le proffit de tous, n'y estre si grant marchié comme en mains aultres lieux de son royaume, comme vers les parties de Bourbonois, et de Nyvernois, et ailleurs, tant que la riviere de Loire s'estent et celle d'Alier, lequel pais est moult fertil et habondant de tous vivres, comme assez est sceu, et que à grant marchié y sont parce que on ne les peut par deçà porter fors à charroy mener, qui est trop costeux, que il feroit fossoier la terre de tel large et perfonder et en tel adrece que la ditte riviere de Laire peust prendre son cours jusques en la riviere de Seine et porter navire qui venist jusques à Paris ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 25)
[4] Et ainsi ceste armée estre preste, qui fut tout en ung instant, de toutes les choses dont j'ay icy devant parlé, se mist le conte de Charroloys en chemin avecques toute icelle armée, qui estoient tous à cheval, sauf ceulx qui conduysoient son artillerie, qui estoit belle et grande selon le temps de lors, et fort grand nombre de charroy, et tant qu'ilz clouoyent la pluspart de son ost, seulement ce qui estoit sien. (COMM., I, 1489-1491, 14)
[5] Ledict conte de Sainct Pol à toute dilligence signifia ceste venue au conte de Charroloys, qui estoit à trois lieues près et au lieu qui avoit esté ordonné pour la bataille, luy requerant qu'il le vint secourir à toute dilligence, car ja s'estoyent mys à pied hommes d'armes et archiers et clos de son charroy; (COMM., I, 1489-1491, 22)
[6] En effet, ceulx là furent rompus à platte cousture et chasséz jusques au charroy, et la pluspart fuyrent jusques en la forest, qui estoit près de demye lieue. (COMM., I, 1489-1491, 28)
[7] Au charroy se rallièrent quelques gens de pied bourguygnons. (COMM., I, 1489-1491, 28)
[8] Le charroy estoit assez près de ladicte forest. (COMM., I, 1489-1491, 29)
[9] Le conte de Sainct Pol, qui bien sembloit chef de guerre, et monsr de Hautbourdin encores plus, commandèrent que on amenast le charroy au propre lieu, là où nous estions, et que on nous clouyst; (COMM., I, 1489-1491, 34)
[10] Clos que nous feusmes de ce charroy, chascun se logea le myeulx qu'il peut. (COMM., I, 1489-1491, 35)

34 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre