C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cources dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] " Ledit grant maistre fut logé audit Darnetal jusquez ad ce que le duc de Bourgoigne avoit jà son advangarde à la Justice de Rouen, et, pendant le temps, furent faittes plusieurs cources sur lesditz ennemys, qui leur furent fort dommageables. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 305)
[2] et que ycelluy de Sezay par plusieurs fois il a veu chevaucher avecques yceulx Jaquet et Blanchebarbe ès cources et chevauchées que l'en faisoit; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 59)
[3] Et pour ce qu'il veoit que sondit darrenier maistre Blanchebarbe ne lui faisoit aucun autre prouffit qu'il avoit acoustumé de fere, et qu'il ne lui bailloit pas de l'argent à la value qu'il en avoit gaigné et gaignoit esdites cources, chevauchées et pillaiges, se parti de la compaignie et service dudit Blanchebarbe sanz son sceu et congé, et en admena un roncin sur lequel il avoit acoustumé de chevaucher, qui estoit à sondit maistre Blanchebarbe, lequel cheval valoit bien environ XXX fr., et vint droit en la ville de Paris, sanz ce qu'il feist ou feust à fere aucun mal en venant dudit lieu de Corbefin à Paris. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 60)

Fermer la fenêtre