C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de crespis dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Et adont on le vendenge ainsi comme on fait les vignes, et puis le seche on au soleil tant quil est tout noir et tout crespis. (6203, 325)
[2] Ne laisse pas aler emprés toy le procureur a cheveux crespis, ne le herault qui contrefait la fenme, non la doulceur envenimee du chantre du Dyable, non pas le jovenceau blanc et tendre. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 387)
[3] Et en lieu de souef odeur aront punaisie, en lieu de chainture une cordelle, et pour cheveulx crespis auront chauveté, et pour le delié linge mis sur la poitrine vestiront la haire». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 398)
[4] Soit dont l'abit tellement ordonné qu'il n'y ait mignotise ou non chasteté ou orgueil, principalement ou temps d'oroison et ou lieu ou l'en le doit faire, selonc le dit de l'Apostre a Thimothee ou second chapitre : «Je veul les fenmes estre en oroison en habit aorné en vergongne et en sobrieté, en elles aournant non pas de cheveulx tortinéz ou crespis ne de or ne de marguerites ou de vesture precieuse, mais ainssi qu'il est affreant a fenmes qui doivent demoustrer debonnaireté par bonnes euvres». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 419)
[5] Ne voist pas empréz toy ung procureur ou serviteur aiant cheveux crespis, non pas ung heraut, ne tel maniere de gens». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 433)
[6] Et faut qu'il soit bien espatté, bien fondé,bien couvert : l'aire fort battue et cymentee, pour le dangerde la fiente qui cave et corrompt les fondemens : bienuniment enduict par dedans, et les fentes ou crevasses qui sepeuvent faire, souvent recherchees et estoppees de peur desrats et des souris : ce qui advient és lieux où il n'y a commoditéde plastre : et par dehors aussi enduict de mesme façon :car le crespis de chaulx et sable, sert d'eschelles aux foinnes,belettes, chats, et autre bestial pour entrer. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 20 r°)

Fermer la fenêtre