C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de defunct dans 7FMR 
85 attestations 
 Page /9 

[1] Cedit jour, a esté ordonné par requeste que mil escus qu'avoit ordonné messire J. de Poupaincourt, jadis president premier ceans, pour la fondation de certeinnes messes, seront mises devers la Court pour convertir en la rente admortie desdictes messes que la Court arbitre à L libvres parisis, et seront tenus le chapitre de Roye, en l'eglise duquel lesdictes messes avoient esté ordonnées, et les executeurs dudit Poupaincourt de querir ladicte rente, pour laquelle, se lesdiz mil escus ne souffisent, y sera fourni selon la teneur du testament dudit defunct. (BAYE, I, 1400-1410, 128)
[2] Pierre Chenart et J. Godart, orfevres, demourans à Paris, rapporterent et affermerent par serment à moy Baye, graphier de Parlement, et commiz à faire l'inventoire des biens de l'execution de très reverent pere en Dieu, messire Guillaume de Dormans, nagaires arcevesque de Senz, que, à la requeste de maistre Regnaut Rabay, executeur du testament dudit defunct, ilz avoient pesé une croix d'argent et le baston d'icelle que l'en soloit porter devant ledit defunct, une crosse d'argent dorée et esmaillée, apartenent à ladicte execution, comme disoit ledit maistre Regnaut, au plus justement qu'il avoient peu, et après ce que je leur avoie fait faire serment solennelment que bien loyaument et justement à leur povoir priseroient et peseroient les choses dessusdictes. (BAYE, I, 1400-1410, 177)
[3] Pierre Chenart et J. Godart, orfevres, demourans à Paris, rapporterent et affermerent par serment à moy Baye, graphier de Parlement, et commiz à faire l'inventoire des biens de l'execution de très reverent pere en Dieu, messire Guillaume de Dormans, nagaires arcevesque de Senz, que, à la requeste de maistre Regnaut Rabay, executeur du testament dudit defunct, ilz avoient pesé une croix d'argent et le baston d'icelle que l'en soloit porter devant ledit defunct, une crosse d'argent dorée et esmaillée, apartenent à ladicte execution, comme disoit ledit maistre Regnaut, au plus justement qu'il avoient peu, et après ce que je leur avoie fait faire serment solennelment que bien loyaument et justement à leur povoir priseroient et peseroient les choses dessusdictes. (BAYE, I, 1400-1410, 177)
[4] Ce jour, maistre Simon de Nanterre, Pierre de Oger et Henry Mauloué, executeurs du testament de feu messire Arnaud de Corbie, jadis chancellier de France, ont baillié et delivré à maistre Phelippe de Corbiel'ostel où demouroit le dit defunct, avec les biens estans en icellui pour la garde et conservation d'iceulx hostel et biens et du droit d'icellui Phelippe. (BAYE, II, 1411-1417, 180)
[5] Ce jour, la Court a fait provision aux executeurs du testament feu maistre Nicole de Baye, ce requerans pour faire l'obbit ou obseque pour ledit defunct, selon son ordonnance, en l'eglise de Paris, dont il estoit chanoine, et aussi en la Grant confrarie de Paris, de deux cens livres parisis. (FAUQ., I, 1417-1420, 383)
[6] Et oultre, fut ordonné et accordé que maistre Jehan Aguenin, procureur general du Roy, assistera et sera present, comme ami dudit defunct, à faire ledit inventoire, et en aura copie, s'il veult. (FAUQ., I, 1417-1420, 387)
[7] Ce jour, lesdiz de Morvillier et Buffiere, commis de par la Court à oir le compte de l'execucion du testament de feu maistre Phelippe Paillart, archidiacre de Noyon, ont fait en ladicte Court question pour savoir en quelle valeur de monnoie seront paiez ou fournis les lais fais par ledit defunct, qui trespassa l'an CCCCXVIII, en son testament qui fu fait l'an CCCCXII, et se on aura regard au temps de la date dudit testament, qui fu fait l'an CCCCXII, ou temps dudit trespas, qui fut l'an CCCCXVIII, comme dit est. (FAUQ., II, 1421-1430, 57)
[8] Et exposa ledit Chancelier que tous les executeurs nommez ou testament dudit defunct, fait ou mois de janvier MCCCIIIIxxXII, c'est assavoir les feuz ducs de Berry, de Bourgongne, d'Orleans et de Bourbon, messire Arnault de Corbie, l'evesque d'Aucerre, l'evesque d'Arras, le visconte de Meleun, le sire des Bordes, messire Charles de Savoisy, maistre Pierre d'Ailly, me J. Creté, me R. de Coulons etMahieu de Lignieres, estoient trespassez; (FAUQ., II, 1421-1430, 60)
[9] Et finablement, par provision et jusques à ce que autrement en soit ordonné, furent commis lesdis Aguenin, de Fontaines, Rully, Laillier et Rance, et les IIIJ ou trois d'iceulx, à faire faire inventaire des meubles dudit defunct, et les obseques et funerailles d'icellui seulement; (FAUQ., II, 1421-1430, 60)
[10] Ce jour, la Court a consenti et consent à la vente faicte à maistre Giles Veau, clerc des Comptes du Roy,par les executeurs et surroguez à l'execucion de feu maistre Guy Coustel, de certain hostel et vignes sis à Lay, appartenant jadiz audit defunct, selon la forme et pour le pris de IIJc IIIJxx livres tournois, contenues en la relacion de deux criées, faictes de ce par l'ordonnance de la Court par maistre Geffroy des Molins, huissier d'icelle Court. (FAUQ., II, 1421-1430, 107)

85 attestations 
 Page /9 
Fermer la fenêtre