C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de defunt dans 7FMR 
17 attestations 
 Page /2 

[1] O le premier roy de tout le monde, de tes preux et vaillans devanciers, comme du roy Charles le Grant, Charles Martel, du roy Sainct Loys, du roy Phelippes le Bel, du roy Charles le Quint et tant d'aultres roys, mesmement du roy Loys ton feu pere, que Dieu absoille, de quoy la maison de France a esté augmentee en bruyt et en honneur, dont a bonne cause la dicte maison, ensemble tous autres chrestiennes doibvent et peullent bien faire hommaige, et adorer la tumbe ou sont et reposent les os du dict defunt, et avoir pour singulieres reliques. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 297)
[2] Et oultre dit que les heritiers dudit defunt sont demourez en l'obeissance des ennemis du Roy, par quoy les biens sont confisquez et aquis au Roy, si ne s'en doit entremettre l'evesque, et ne sera faicte sa requeste. (FAUQ., III, 1431-1435, 139)
[3] Lequel prisonnier, sur ce juré et par serement, cogneut et confessa estre nez de la ville de Paris, en icelle ville avoir ouvré du mestier de cordouenier, dont il est ouvrier, et par plusieurs fois avoir ouvré dudit mestier avec et en la compaignie dudit defunt, et beu et mengié par plusieurs fois avec icellui; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 269)
[4] lui qui parle et ledit defunt, orent souppé en l'ostel d'icellui defunt, que l'en dit l'ostel des Corneilles, à Saint-Marcel, et que lui qui parle et ledit messire Jehan Chasteau et austres se furent partiz dudit hostel, et estoient en la rue, lui qui parle, son maistre,et un appellé Pignon, plastrier, et eulx là estans, virent venir Jehan Eutasse l'ainsné, qui sembloit avoir bien beu, et se adreça à lui qui parle et aus autres qui là estoient, et leur dist: Vous ne estes pas à si grant escole comme il y a dont je vieng. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 411)
[5] lui qui parle et ledit defunt, orent souppé en l'ostel d'icellui defunt, que l'en dit l'ostel des Corneilles, à Saint-Marcel, et que lui qui parle et ledit messire Jehan Chasteau et austres se furent partiz dudit hostel, et estoient en la rue, lui qui parle, son maistre,et un appellé Pignon, plastrier, et eulx là estans, virent venir Jehan Eutasse l'ainsné, qui sembloit avoir bien beu, et se adreça à lui qui parle et aus autres qui là estoient, et leur dist: Vous ne estes pas à si grant escole comme il y a dont je vieng. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 411)
[6] auquel huis estoit la femme dudit defunt, qui lui refusa l'entrée; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 412)
[7] car il se efforçoit d'en vouloir grever ledit defunt. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 412)
[8] et en conflit fu lafemme dudit peletier, qui frappa ledit defunt, sy comme il lui a oy dire. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 412)
[9] et s'en retournerent, lui qui parle et ledit defunt, en la maison d'icellui deffunt, et ledit peletier ala avecques ledit Jehan Eutasse. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 413)
[10] Et tantost retourna jusques devant l'uis dudit deffunt, et là dist que se ledit defunt yssoit hors en ycelle nuit, que il le comparroit. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 413)

17 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre