C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de deservie dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Si n'auront pas ceulx deservie La punition où se boute Paris, où maint perdront la vie. (CHR. PIZ., J. d'Arc, 1429, 39)
[2] Se li espoirs qui maint en moy me ment, J'aray ma joie ains que soit deservie, Car deservir ne la porroie mie. (MACH., L. dames, 1377, 225)
[3]Se li espoirs qui maint en moy ne ment, J'aray ma joie eins que soit deservie, Car deservir ne la porroie mie. (MACH., L. dames, 1377, 226)
[4] Je dit devant toute la compaignie, Certe, bien a la mort deservie. joie eins que soit deservie, Car deservir ne la porroie mie. (Pass. Autun Biard F., 1470-1471, 83)
[5] Voulont monstrer par tesmoignaigeQue tant a fait par sont oultraige, Pour sont barat et trucherie, Qu'i a bien la mort deservie. (Pass. Autun Biard F., 1470-1471, 88)
[6] Lors a Tarquins les princeps Latins rapelé au conseil et les a mout louez dont il avoient puni Turnus de mort bien deservie, pour ce que il avoit volu bastir choses nouveles par cruel homicide. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 86)
[7] Desquelz faulx rappors ledit conte fut fort estonné et courroucé en son cueur, et pourpensa dès lors soy evader et s'en aller hors du royaulme, pour eviter la fureur du roy, laquelle n'avoit justement deservie. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 143)
[8] Et, ou temps audit grant yver, mourut à Tours Charles d'Amboise, gouverneur de Champaigne et de Bourgoigne, laquelle Bourgoigne il avoit toute reduite au roy très vertueusement, dont il avoit gloire deservie, qui fut fort plaint de tous les grans hommes de France; (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 394)
[9] Lequel prisonnier, juré aus sains Euvangiles de Dieu dire verité de ce que dit est et autres choses qui lui seroit demandées, et après plusieurs denegacions et variacions sur ce par lui faittes, congneut et confessa que ou jour d'yer, de relevée, en buvant lui et sondit frere oudit hostel du Pot d'Estain attendant que un cousturier qui demeure assez près dudit hostel du Pot d'Estain venist boire avec eulz, et qu'il le païast de son salaire et peine deservie en faisant sa robe, vit et apperceust que sur le bort du puis dudit hostel du Pot d'Estain estoient deux tasses d'argent esqueles avoit de l'eaue, et que nul ne se prenoit garde desdites tasses; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 496)

Fermer la fenêtre