C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de deservoit dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Item, comment le roy Charles deservoit par ses merites que il fust craint et amez. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 2)
[2] As menestreux en demandoit Et as hiraux secretement, Et le deservoit largement Selonc l'estat qu'il enquerqua. (Dit prunier B., c.1330-1350, 74)
[3] Mais il disoit que la seignorie de celui qui estoit en son cuer blescé et grevé en sa conscience par humilité comme s'il regnast contre son cuer, tel deservoit la longue duree en bonne prosperité du royaume. (FOUL., Policrat., IV, 1372, 81)
[4] Ce jour, furent assemblez en la Chambre de Parlementles presidens et conseilliers de la Chambre des Enquestes avec ceulz de ladicte Chambre de Parlement, par lesquelz fu ordonné et conclu que maistre Pierre Pilory seroit receu esdictes Enquestes, par ce que le lieu et office, qui autresfois avoit esté assigné en ladicte Chambre de Parlement à maistre Christofle de Harcourt, estoit vacant, par ce que ledit maistre Christofle avoit depuis esté retenu du Grant Conseil du Roy et ne deservoit point ledit office en ladicte Chambre de Parlement, ou lieu duquel maistre Guillaume Cotin estoit venu en ycelle Chambre de Parlement par l'ordonnance de la Court, faicte le XJe jour de decembre derrain passé; (FAUQ., I, 1417-1420, 379)

Fermer la fenêtre