C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de desservant dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] C'est un service en desservant, Et me semble que un tel servant Est de tout perdre deservant Quant envaÿr Veult l'onneur sa dame et traÿr. (CHART., L. Dames, 1416, 286)
[2] Et ceste dicte obeissance et diligence est congneus le bon servent ou officier, car en ce puet prouffiter doublement, c'est assavoir tant à son maistre en lui portant le prouffit, bien, honneur et plaisir qu'il puet et doit selon qu'à l'excercice de son office appartient à faire comme à lui meismes en desservant bons gaiges et grans biens faiz et remuneracion par son bel et bien servir. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 86)
[3] De quoy leur sert leur deablerie Quant, pour tout guerdon desservant, Vous congnoissez leur broillerie? (LA VIGNE, S.M., 1496, 448)
[4] Dit avec ce que puis un an a ou environ qu'il en la compaignie de mons. de Nourry estoit alez en l'ostel Perrin Dussey, escuïer, et ainsi comme l'en estoit assiz à table, mal print de la vaisselle d'argent dont ilz avoient esté serviz à table et en les desservant une cuillier d'argent, laquele il emporta avec soy et ycelle avec certain fraitin d'argent et mordant de sainture et aussi la boutonneure d'un chaperon de son amie demourant en la ville de Montliçon dessus dite, il fist fondre ensemble et ce appliqua à son singulier proufit et dit par son serement sur ce de rechief fait aus sains Euvangiles de Dieu que les confessions et larrecins cy-dessus transcriptes par lui faites et à lui releues sont vrayes et que oncques ne fist aucunes autres larrecins que dit et congneu a cy-devant. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 454)
[5] Mais pour humble servant, Quoique ne sois un tel bien desservant. (R014, 197)
[6] Et sy estoit Flourette ou gent corpz avenant Qui par ung escuier ot mandé a l'enfant Que on lui aporteroit au mieulx le pris desservant. (tfa0, 42)

Fermer la fenêtre