C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de devisa dans 7FMR 
43 attestations 
 Page /5 

[1] ITEM, lors que le peuple dot entrer en la terre de promission, pour ce que ilz n'avoient vaisseaux à passer l'eaue, le fleuve Jourdain se devisa et la partie d'embas couri aval et celle d'en hault s'arresta, si passa le peuple à pié sec, si que il est escript ou IIJ.e chapitre de Josué. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 127)
[2] Et de l'estre et de tout le lieu Sebille assez me devisa, Mais oncques mains ne me prisa, Dont ne les avoie aouré. (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 66)
[3] Tout m'aprist, de tout m'avisa, Mais de quanqu'elle devisa Je ne pense pas a parler, Car ne m'appartient a mesler Des jugemens de tel clergie ; (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 80)
[4] Ce roy devisa ses rentes en .II. parties. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 42)
[5] L'une il devisa en .III. parties : l'uneestoit pour les serviteurs de sa court, l'autre à ses oeuvres, car il fist faire mains beaux edeffices ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 42)
[6] L'autre partie il devisa en .IIII. parties : l'une estoit pour les pouvres, l'autre aux eglises, l'autre pour les pouvres escoliés, et la quarte pour les prisonniers d'oultre mer. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 43)
[7] Par ainsi devisa à faire la maniere comment on faisoit le dit azur, et par experience de fait lui monstra, et le fist devant lui, et après lui demanda son salaire ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 77)
[8] Quant en hault furent, la sainte chace ouverte, l'Empereur osta son chaperon, et joint les mains, et comme en lermes fist son oroison longuement et à grant devocion, et le roy lui moustra et devisa toutes les choses qui sont en la sainte chace, que il baisa, et les autres princes aussi, puis tourna la chace devers la chapelle que les aultres d'em bas les veissent, et voult l'Empereur que sa chaiere fust em bas mise front à front devant les reliques si que toudis les peust veoir, et ne voult estre en l'oratoire, qui appareillé lui estoit, pour laquel chose le roy fist abaissier ses courtines. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 110)
[9] le roy se retrahy en la Grant chambre et grant piece devisa aux barons tant que ja fu tart, et que le roy ala en sa chambre et les autres barons. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 113)
[10] Ainsi devisa le roy longuement, et de plusieurs autres griefz et torffais qu'il avoit receu du dit prince de Gales, dont, ains qu'il voulsist proceder par voie de guerre, avoit mandé à son pere Edouart, le roy d'Angleterre, que remedier y voulsist, desquelles choses oncques bonne response n'en pot avoir, par quoy, par neccessité, et par le conseil de ses barons et de son royaume assemblé pour ce en son Parlement, emprist à deffendre sa bonne justice contre ses anemis, de laquel chose Dieu de sa grace lui en avoitdonné bonne fortune, et adont declaira le roy les conquestes que ot fait sus ses anemis, et nonobstant ce devisa les offres que il leur avoit fait pour le bien de paix, que ilz avoient reffusé ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 119)

43 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre