C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de devisant dans 7FMR 
54 attestations 
 Page /6 

[1] En devisant S'en vont ces deux, contredisant Et a leurs desplaisirs visant; (CHART., L. Dames, 1416, 262)
[2] Mais souvent a oreilles sourdes Est escouté le voir disant, Qui de vertu va devisant; (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 150)
[3] et la a privé vouldra que hardiement chascune devise de toutes honnestes joyeusetéz si que il lui plaira, et elle meismes rira avecques elles et s'esbatra en devisant si famillierement que toutes loueront sa grant priveté et benigneté et l'aimeront de tout leur courage. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 51)
[4] Ainsi com nous marchions, des plantes M'aloit devisant les natures De toutes mortelz creatures Et de toute beste insensible, Ne il n'est riens qu'omme sensible Puist ymaginer ne comprendre, Qu'elle ne meist paine a m'aprendre ; (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 65)
[5] La n'aloie mon temps perdant, Car le cercle de grant biauté Vi qui porte la royauté Sur tous, de blancheur reluisant, Dont les poetes, devisant Leurs dis, distrent que ce ert li lieux Ou jadis passerent les dieux. (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 83)
[6] De geometrie, qui est l'art et science des mesures et des ecquerres, compas et lignes, sanz qui nulle oeuvre n'est faitte, s'entendoit souffisamment, et bien le moustroit en devisant ses ediffices. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 34)
[7] L'Empereur monta en sa litiere et le roy àcheval, et chevaucha le roy coste lui tousjours devisant, et tous les seigneurs, prelaz, et barons, et grant multitude de gens avecques eulz, et le convoya le roy assez près de la maison de Plaisance, ce que l'Empereur ne vouloit que tant venist avant, et là pristrent congié l'un de l'autre, mais si fort plourerent qu'à peine povoient parler ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 128)
[8] Ne te souvient il de la digneté de nostre noble philosophe ton pere, qui de noz estudes tant estoit famillier que nous seions en la chaiere avecques lui, devisant de nos secrez, et pour l'acointance de nostre industrie fu en son temps reputé le supellatif en noz sciences speculatives? (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 121)
[9]" Et en devisant ces choses elle fut en sa chambre; (LA SALE, J.S., 1456, 56)
[10] Et quant le roy se voult retraire appella Saintré, et en devisant de pluseurs choses il fut entré en sa chambre, puis s'en va en sa garderobe etne tarda gueres que par Jehan de Suffle, son varlet de chambre, lui envoia en trois saichez trois mil escus pour emploier aux affaires de ses armes. (LA SALE, J.S., 1456, 92)

54 attestations 
 Page /6 
Fermer la fenêtre