C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dissoient dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Et se contentoient mal li auqun de ce que on les pourmenoit ensi, et dissoient: " Nennil, nous travillons en vain: les Escos sont retrait, grans jours sont passé, car aultrement, se il ne fuissent enclos en terre, nous en euissions oy nouvelles. (FROISS., Chron. D., p.1400, 139)
[2] Et faisoit partout paiier bien et largement sans riens acroire, tant que toutes gens se contentoient de li et des siens et dissoient: " Nous avons bon signeura ce que il monstre: il ne voelt que tout bien, mais que Dieus consente que il nous demeure pasieuvlement. (FROISS., Chron. D., p.1400, 473)
[3] Et dissoient en l'oost generaument: " Vive la bonne Phelippe de Hainnau, la roine d'Engleterre, nostre chiere et redoubtee dame, car elle amena et aporta entre nous et en Engleterre, honnour,pourfit, grace et tranqillité; (FROISS., Chron. D., p.1400, 788)
[4] recongnurent et confesserent, de leurs bons grés et bonnes voulentés et pour leur cler et evident proffit, sy comme il dissoient, avoir vendu, quité, cessé, delaissié et du tout en tout transporté, a tous jours mais perpetuellement, a Jehan Arrode,changeur et bourgois de Paris, et Agnés, sa fame, a leurs hoirs et a leurs aians cause, quatorse livres de rente annuelle et perpetuelle a prandre, avoir, lever et gaiger par les diz achateurs, leurs hoirs et aians cause, par les quatre termes a Paris en l'an acoustumés, en et sur quatre ouvroueirs et sur touttes leurs appartenances, seans sur Grant Pont a Paris, dont les deux sont entretenans et sient ou renc des changeurs, tenans, d'un costé, aux diz vendeurs et, de l'autre cousté, a Guillaume Barbou, et les autres deux seans ou renc des orfevres, tenans, d'un costé, aux diz vendeurs et de l'autre cousté au dit Guillaume Barbou, tous quatre reponnans l'un pour l'autre, tantost apprés les charges qui s'enssuivent, c'est assavoir les deux seans ou renc des changeurs chargiés en XIIII livres avant ceste vante, es quiex ou en l'un d'eux demoure a present Robin Dieux Y Voit, a Guillaume de Hedinc quatre lb., a l'Oustel Dieu quatre lb., a honorable homme et discrest maistre Pierre d'Aunoy six lb. ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 167)

Fermer la fenêtre