C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dittez dans 7FMR 
24 attestations 
 Page /3 

[1] Ne plaise a Dieu que ses sentences de reffus dittez des Jufz pieça mors soient avoyrés sur les vivans crestiens. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 175)
[2] Si me vueil dont dou tout mettre et entendre A ces dittez faire amoureusement Et de pluseurs l'un grant et l'autre mendre, Et les aucuns chanter bien plaisanment. (MACH., Prol., c.1377, 3)
[3] Dittez hardiement. (ARRAS, c.1392-1393, 8)
[4] Amis, dist elle, vous me saluerez les deux damoisiaux, et donrez a l'ainsné de par moy cest fermail, et lui dittez que il le porte pour l'amour de moy. (ARRAS, c.1392-1393, 97)
[5] Mais puisque ainsi est que aultrement il eust peu rachetter l'omme, demandent les infeaulx, quelle raison que, pour monstrer sa dillettion, tant de mal si voulut souffrir comment vous dittez ? (CRAP., Cur Deus, De arrha B.H., c.1450-1460, 171)
[6] et mesmement encore que le sire de Betencourt tient nuement et sanz moyen du Roy nostre dit seigneur la terre du dit lieu de Betencourt, en et sur laquelle les dittez foirez et marchié devroient seoir. (6205, 337)
[7] " Quant ledit chevalier eust tout bien remonstré audit admiral les choses devant dittez, si rappaisa ung peu sa fureuret appella ledit Voyaul, qui estoit tout pensif, et luy dit qu'il dit hardiment audit conte que si le roy le tenoit qu'il feroit menger son cueur aux chiens. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 145)
[8] Lesquellez parolles, dittez par ledit grand maistre, rapportéez par ledit Boisseau, furent une des causes principales de lesser retourner le roy en France après la destruction des Liegois. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 218)
[9] Et le tint le duc en tel dangier que jamais ne fust retourné en France si n'eussent esté les parolles rapportéez par maistre Nicole Boisseau, que luy avoit dittez le grant maistre de France, qui tenoit son armée pour le roy es marches de Picardie, avec l'aide que fist Mons. le grant bastard de Bourgoigne, garny de honneste couraige, lequel estoitsaige chevalier, notable et de très grant honneur, qui conseilla au duc qu'il ne pourroit acquerir ung plus grant deshonneur que de retenir le roy, veu qu'il estoit venu parler à luy jusques en ses pays à sa fiance; (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 218)
[10] Et, oultre, nous transporta les prevostez de Vymeu, Feulloy en Beauvoisin en tous tels drois que les autres villes et terres dessus dittez, desquelles il nous fist bailler et delivrer la possession, en quitant et dechargant tous les vassaulx et autres subjectz d'icelles villes et terres des fidelités et sermens qu'ilz avoient à luy, en leur mandant de nous faire les sermens et fidelités et nous estre bons, vrais et obeissans subjectz, ce qu'ilz ont fait, tant à la personne de noz commis ambassadeurs que à nostre personne. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 258)

24 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre