C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dyst dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Le duc de Bourgoingne ne mist pas en oubly ce qu'il promist à faire à sa belle ante, la duchesse de Braibant, mais ordonna environ IIIIc. lances de bonnes gens d'armes, Bourgoingnons et aultres, et en fist cappitaines deux chevaliers, le premier, messire Guillaume de La Trimoulle, Bourgoingnon, et l'autre, messire Sarvais de Meraude, Alemant, et leur dyst: " Vous en yrez, a toutte vostre charge, sus les frontieres de Braibant et de Guerles, là où nostre belle ante et son conseil vous ordonneront à tenir et estre, et faictes bonnes guerre; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 192)
[2]» Naymes luy dyst : «Sire Roland, il me semble que vous soyés hors du sens, car se cecy se faisoit, nous serions tantost occis. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 85)
[3] Estinchelle les yeulx et fronche le menton Et hurte contre terre de piet et de tallon Et dyst a lui meïsmes coyement a bas son : " Or suye lyés quant suiz de tel generacïon Sy haulte et sy poissant que j'ay roy a tayon, Et que mon pere est duc de haulte extracïon. (tfa0, 79v)

Fermer la fenêtre