C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de empliz dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Et s'aucune fois la fontaine, Qui est de compunction plaine, Pour la terre n'a pas son cours, Pour ce qu'empliz sont ses decours Et les vaines de ses conduis De limon qui illec s'est duis, Penser doys et tost secourir Tant que dehors ne puet courir. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 203)
[2] Li ventres a esté eureux Qui fut empliz de tel merrien Et porta tel roy terrien, De quoy France est tant renommée, Tant soustenue et tant amée, Que c'est li glorieus patrons Aux roys, aux peuples, aux barons, Qui par ses prieres protege Ledit royaume, et qui l'alegeDe pluseurs maulx par sa saincté. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 310)
[3] Par ceulx ci j'entens ceulx qui vivent en vie active, pour leur multitude par laquelle ilz surmontent les autres devant diz et pour leur plantureuseté par laquelle en generacion faisant ilz emplent le nombre des loyaulx par lesquiex les siéges de paradis seront empliz; (Mir. Pierre Changeur, c.1378, 228)
[4] Et avoient X. grans sacs empliz de foing, et orent larges botes et esperons enroilliez, en guise de gros varlez. (ARRAS, c.1392-1393, 285)
[5] Apres ce que vous avrez mis et adjousté par egales porcions et quantitez (pour autant moictié d'ongnons, et pour autant de sanc au quart de gresse) et puis, quant vos boudins seront de ce empliz, faictes les cuire en une paelle en l'eaue de froissure et piquier d'une espingle quant ilz s'emflent, ou autrement ilz creveroient. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 192)
[6] Les hostelz en la ville sont tous empliz piecha. (tfa0, 30)

Fermer la fenêtre