C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ensepvelir dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Au retourner au pourpos de la matere desus dite, li contes de Valois, pour l'amour de gentillece, fist ensepvelir le dit Borgne de Manni enune eglise, au dehors de la ville de la Riole, et li fist faire son obseque. (FROISS., Chron. D., p.1400, 629)
[2] Se le fist desfouir et prendre les os et mettre en un sarqu et aporter en l'eglise des Cordeliers, que on distSaint François, a Valenchiennes, et de rechief la ensepvelir moult reveranment, et encores en voit on les ensengnes. . (FROISS., Chron. D., p.1400, 629)
[3] Mais avant le departement dou roi, il fuordonné et prononchiet par les hiraus françois, que li rois donnoit trieuves quatre jours a tous ceuls qui vodroient travillier a aidier ensepvelir les mors. (FROISS., Chron. D., p.1400, 741)
[4]Vous avés ichi desus oi recorder conment le lundi, li rois fist faire un ordenance sus le pais et donna trieuves quatre jours pour ensepvelir les mors, qant il et ses gens se departirent de Creci en Pontieu, apriés ce que il ot fait faire en l'eglise doumonastere de Mentenai un moult biel service pour l'amour de son cousin le roi de Boesme qui la i fu aportés, et de tous les aultres hauls et grans signeurs. (FROISS., Chron. D., p.1400, 744)
[5] A ce pourpos, nous donne Seneque ce bel enseignement qui dit : «Ce que tu oïs seul et que on te revele, ou que par feaulté on te comunique feablement, tu le dois ensepvelir. (FILLASTRE, Traité Conseil H., c.1472-1473, 179)
[6] Michel Du Mont, medicin à Paris, natif de Chartres, souverain astrologien, fut en ce temps, lequel, après plusieurs legacions qu'il fist en Ytalie, prenostica de la grande mortalité, qui fut l'an mil IIIcXLVII, où la tierce part de la chrestienté mourut et les vifz ne souffisoient pour ensepvelir les mors. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 143)
[7] Car combien que le monde s'efforse par tous moiens d'ensepvelir Jesus Christ en ignominie, si faut-il que sa sepulture soit glorieuse, non seulement en luy, mais aussi en ses membres. (S583, 103)

Fermer la fenêtre