C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de enseveli dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Item, de la charité de Simonides dit Valere que une fois cellui Symonides vouloit entrer en une nef pour passer mer, il trouva un corps mort sus terre et par pitié il l'enseveli ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 93)
[2] Dont grant planté li accorderent, Et promeïrent et vouerent Qu'il yroient aveques li, S'il n'estoient enseveli. (MACH., P. Alex., p.1369, 26)
[3] Et après ay j'esté de la Jusques au mont de Sinay Ou le corps fu enseveli Ma dame sainte Katherine; , il trouva un corps mort sus terre et par pitié il l'enseveli ; (Mir. mère pape, c.1355, 390)
[4] Laquelle execucion fut ledit jour faicte à l'eschaffault ordinaire desdictes hales, à l'eure de trois heures après midi qu'il ot ilec le col couppé, et puis fut enseveli et mis en biere et delivré aux Cordeliers de Paris pour estre inhumé en ladicte eglise; (ROYE, Chron. scand., II, 1460-1483, 56)
[5] Et, après le trespas dudit Maugue, fondeur de ladicte bombarde, son corps fut recueilly, enseveli et mis en biere et porté à Sainct-Merry à Paris, son patron, pour y faire son service, et fut crié par les carrefours de Paris que on priast pour l'ame dudit Maugue, qui nouvellement estoit alé de vie à trespas, entre le ciel et la terre, ou service du roy nostre sire. (ROYE, Chron. scand., II, 1460-1483, 82)
[6] En ladicte année, le mardi second jour de mars, le corps d'ung nommé Laurens Guernier, de la ville deProvins, qui avoit, par arrest de la court de Parlement, esté pendu et estranglé au gibet de Paris ung an et demy auparavant dudit jour, pour occasion de ce qu'il avoit tué et murdry ung collecteur ou receveur de la taille dudit lieu de Provins, et duquel cas il avoit obtenu remission, qui ne lui fut point enterinée par ladicte court, fut, au pourchas d'ung scien frere, fait despendre dudit gibet par Henry Cousin, executeur de la haulte justice audit lieu de Paris, et illec fut enseveli ledit corps et mis en une biere couverte d'ung cercueil, et dudit gibet amené dedans Paris par la porte Sainct-Denis. (ROYE, Chron. scand., II, 1460-1483, 82)
[7] Mais tu, laquelle ou tombeau de ton mary ensamble as enseveli toutes voluptéz ou delectations, et effachiépar tes larmes sur le corps mort d'icellui ta face ointe de pourpre et de ceruse, et osté la vesture reluissant et souliers doréz en prenant la petite robe noire et aussi noirs soulierz, ne as besoing de aultre chose se non de perseverer en jeusne». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 433)
[8] PRESOMPCION-PUNICION CONTUS, pour tant qu'il desprisoit les dieux, il fu tué de par les dieux et ne fut point enseveli. (7006, 179)
[9] VENGENCE DEDALUS, voiant son filz, le prist et l'enseveli, et lors vint la perdrix qui se resjouissoit a cause du pleur qu'il faisoit pour la mort son filz, et ainsi la perdrix fut vengiee de l'envie Dedalus dessus dicte. (7006, 185)
[10] nu fu crucifiéz et en autri sepulcre fu enseveli. (7007, 337)

Fermer la fenêtre