C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ensevelis dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Fleur de Lis Ou Dieu mist pieça ses delis, Ainsi comme en escript le lis, Ton nom n'est pas ensevelis Ne n'es deffaicte Par Deshonneur ou contrefaicte, Car ceulx de ta maison te ont faicte Honneur par vaillance parfaicte, Dont ja en cendres Sont les uns. (CHART., L. Dames, 1416, 283)
[2] de laquelle mort moult pesa au sage roy, et en toudis recompensant, comme non ingrat, la bonté, servise et loiaulté d'ycellui connestable, en honnorant le corps de si solemnel chevalier, et pensant de l'ame, comme raison estoit, voult qu'il fust enterrez en haulte tombe, à grant solempnité, honneur et recommendacion, ou propre lieu où sont enterrez, à Saint-Denis, les roys de France, et meismement en la chappelle que pour lui avoit fait faire, au piez de la tombe, où, en pou de temps après, fu ensevelis ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 181)
[3] Les mors ont pris et recueillis, Si les ont tous ensevelis Et les ont mis en terre sainte. (MACH., P. Alex., p.1369, 169)
[4] et fist depuis moult de biaus miracles ou lieu ou il fu ensevelis. (FROISS., Chron. D., p.1400, 48)
[5] et ordonna à estre ensevelis ou sepulcre commun des povres gens. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 184)
[6] En le quelle eglize est ensevelis le dit empereur Fedric que fist [fere] fere lez dittes chapelles sus dittes et le emperiere sa fame, et sont en unes sepultures d'une pierre moult estrange ou il n'a que deux piesses, celle de dessoubz et celle de hault, et sont bien grandes et cleres que l'on s'i puet veoir et en y a vi de tel manyere, lez quelles si soustienent chacune sobre piliers de pierre marbre hault dessus terre demye brace, en lequel cipté j'estoie lotgié au chastel du roy qui touche en le mer. (6208, 64)
[7]INCORRECTION PLUTO vint d'enfer, pour tant que Tiffon, le geant, avoit moult fort bouté, la montaingne de Ethna soubz laquelle il estoit ensevelis ; (7006, 170)
[8] et fut la cité nommee Crotonie pour tant que un homme nommé Crotonus estoit la ensevelis. (7006, 209)
[9] lequel tombeau fut enlevé au dessus des autres nobles qui estoient ensevelis pres de l'abbaye d'Ambrie. (S185, 242)

Fermer la fenêtre