C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de exceda dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Son droit regne sept ans point n'exceda. (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 9)
[2] Nembroth, comme cy dessus appert, fut en ce temps, lequel, au moïen de la science de astrologie, se trouva le plus puissant homme de la terre et bastit la grant et incomprehencible euvre de Babillone dont est encores mencion, et est assavoir qu'ilz ont esté plusieurs de ce nom, comme sera veu cy après, mais cestui exceda les autres en honneur, puissance et renommée, et cestui chassa Assur du champ de Sennor et y fist la grande tour Babel, de quoy parle saint Jerosme sur Ysaye, qu'elle estoit de divers quarrées et de quarré à autre avoit VIIm pas et en circuit LXIIIIm et avoit IIIm pas de hault et estoit faicte à mode d'une quille, large par bas et aguë par hault. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 15)
[3] Cestui fut excellant en engin et perspicu en la science des estoilles, et eut divers disciples et de plusieurs regions et, entre autres, en [eut] ung, nommé Sameas, qui exceda les autres, qui fut plus moult famillier de Ananelon, prince des prebtres de Jherusalem. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 93)
[4] Cestui predist beaucop de choses, où il exceda les termes de astrologie et, suivant sa propre fantaisie , combien qu'il faingnit que ce fust par revelacion divinne. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 152)
[5] Gillebert se retyra en celle université où il estudia si grandement que, selon Sigibert cronicqueur, il exceda Ptolomee en science d'astrolabes, Alexandre en congnoissance des astres et planettes et Fremin en destinees. (S185, 387)
[6] Et dit que ceste medicine preparee exceda toute vraye et bonne maniere, par ce que plusieurs entreprindrent ce voyage autrement que à point : car plusieurs hermites, reclus et moines cloistriers delaisserent induement leurs domicilles par licences qu'ilz impetrerent de leurs peres abbez et prelatz. (S185, 414)

Fermer la fenêtre