C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de greffes dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Ici falli Cesar, qui tant souvent commist a fortune l'estat de ses bataillez, et le peril de sa vie plus que a rayson, et s'y fia comme s'elle ne luy osast faillir, puis, aprés les glaives de tout le monde surmontés, fut il a Romme sucombé et mort en ung conseil par greffes a escripre. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 113)
[2] Mais ne fut-il en pou d'eure occis de greffes entre ses barons en son privé conseil meismes par ses citoiens? (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 20)
[3] Si s'i transporterent, espandans en diverses contrees, esquelles par grant digneté les planterent en mains vergiers et firent greffes de nouvelles entes que fort ilz cloirent d'espineuses haies pour obvier aux loisirs des rapineulx. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 17)
[4] Jules Cesar, qui aussi, selon l'oppinion des saiges, vainquit et subjugua le vertueux Pompée plus par orgueil et advenement de fortune que de justice ou equallité de guerre, fut à la fin murdry ou Cappitolle de Romme par les greffes de Brutus et d'autres senateurs. (BUEIL, I, 1461-1466, 121)
[5] Item , sur ung tronc et souche de chesne pour y enter .X.ou .XII. arbres, c'estassavoir que ou moiz de mars environ la Nostredame vous soiez garniz de tant de greffes et de divers fruiz que vous vouldrez avoir pour enter, et ferez syer le chesne ou arbre au travers sur lequel vous vouldrez enter, et ayez aguisiez vos greffes d'un costé tant seulement, a maniere d'un coing sicomme il est cy , et tellement que l'escorche d'icelluy greffe soit toute entiere de l'un des costés et sans estre escorchee ou entamee. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 123)
[6] Item , sur ung tronc et souche de chesne pour y enter .X.ou .XII. arbres, c'estassavoir que ou moiz de mars environ la Nostredame vous soiez garniz de tant de greffes et de divers fruiz que vous vouldrez avoir pour enter, et ferez syer le chesne ou arbre au travers sur lequel vous vouldrez enter, et ayez aguisiez vos greffes d'un costé tant seulement, a maniere d'un coing sicomme il est cy , et tellement que l'escorche d'icelluy greffe soit toute entiere de l'un des costés et sans estre escorchee ou entamee. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 123)
[7] Puis fichiez vos greffes entre l'escorche du chesne, et la char ou le vif du greffe devers le boiz ou le vif du chesne; (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 124)
[8] Pour avoir moitié poire motié pomme, prenés deux greffes, et les fendez, et les joignés ensemble, et gardés que l'eaue n'entre en la fendure. (Hent. soutill. L., c.1466, 87)
[9]Oultre plus dois savoir que anciennement les gens escripvoient sur fueilles de mauves, comme raconte Catule, et puis ou temps aprés, les Grecs commencierent a escripre de greffes de fer en tables de cire ; (7006, 67)
[10]Quant à leur culture, ils sont semez de leur graine, etplantez de rejettons, de rameaux et de greffes. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 52 r°)

Fermer la fenêtre