C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de larons dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] et ceulx que contrainte povreté enclinoit a meschief, ou que leurs vices avoient mis a mespris, ou leurs oultrages en depression, se adjoingnirent a luy, et contrahirent soubz son conduit, ainsi que une compaignie de larons, qui de roberie et de rapine se enrechirent, et acreurent leurs routes par impunité de mal faire. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 118)
[2] Et près de là est l'isle de Corsegue qui est au droit du païs de Janevois où croissent très bons vins blans et sont subgetz aux Janevois, et s'i retraient volentiers les larons de mer, pour ce que c'est ung poure païs et peu peuplé. (6204, 67)
[3]COMMENT APPRÉS QUE BERTHIN OT PRINS LE ROY ET CES GENS, IL LES MENA À LA NEF TRANCHEMAR ET LES BAILLA AUX LARONS CHAP. XIII (6206, 61)
[4] Richardin de Compiengne et Jehannin de Saint-Cloud, larons, murdriers, auquel icellui Brun, ou temps qu'il les a frequentez et suis, il a ouy dire et affermer que icellui Perrin estoit un très-grant et fort larron, murdrier, houllier publique, qui tient une fille en Glatigny, nommée Lucete, joueur de faux dez, et cabuseur d'un jeu que l'en appelle la chevillete, et à croix et à pile, homme vacabond, qui riens ne fait. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 164)
[5] Ainchois vous penderont comme larons failli ! (tfa0, 45)

Fermer la fenêtre