C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de malle dans 7FMR 
92 attestations 
 Page /10 

[1] Il ne m'est besoing, pour ma raison confermer, de querir anciennes histoires dutemps passé, mais nous vaille pour leçon ce que nous avons veu n'a gueres et de noz jours, et recordons a noz cueurs le fait de la maleureuse bataille d'Agincourt, dont nous avons chier comparé et encore plaignons la douloureux infortune et emportons sur nous toute celle malle mescheance, de laquelle ne pourrons saillir sinon par diligemment travaillier et saigement souffrir et chastier nostre hastiveté perilleuse par la sceurté de bonne attrempance. (CHART., Q. inv., 1422, 34)
[2] Et toy, pour quoy veulx tu viellir en telle malle meschance, et vivre en soubzhaitant la mort tous lez jours? (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 19)
[3] Et se lez aultres vertus se departent, si remains tu seulle contre malle fortune. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 90)
[4] Et se infortunes publiquez leur survenoient, leur premier remede estoit de reparer les deffaulx commis en leur loy, et rapaisier par sacrifices et obsecrations l'yre de leurs dieux, la vengeance dezquieulx ilz reputoient leur malle adventure. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 165)
[5] Car adont ne fauldront mie yceulx à lui dire et admonnester comment jamais ne sera drois sires s'il ne persecute fort toute maniere de gent, face copper testes, mourir de malle mort, les autres emprisonné ou exillé, se venche de tous desplaisirs afin qu'il ci soit cremus et que nul n'ose se jouer à lui n'espargne personne. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 80)
[6] Et par ainsi puet on entendre semblablement que ce n'est mie à dire force de corage que il soit dur, aspre ne obstiné, si que on en le peust desmouvoir d'aucune mauvaise opinion ne faire condescendre à pitie et à telz choses, maiz est cuer tant atrempeement afferméz que il soit tout temps prompt et prest à resister puissamment contre les hurs que fortune lui pourroit bailler, tellement que pour quelconques malle aventures, perte, meseur, ou mescheance ne peust estre brisiéz, ne tresbuchiéz en desconfort ne de sa fermeté desmeu, et semblablement ne le souffreroit monter en arrogance pour quelconques prosperité. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 109)
[7] Ceste malle adventure ne luy advint pas seulle, car, tout en ung temps, fut pris le conte de Roussy, son filz, gouverneur de Bourgongnepour ledict duc. (COMM., II, 1489-1491, 22)
[8] Le roy, à qui il suffisoit d'avoir joué son personnaige et faire entendre au seigneur de Contay les parolles dont usoit et faisoit user ce connestable par ses gens, ne leur feït nulle malle gracieuse responce, mais seullement leur dist: " J'envoyerai devers mon frère et luy feray sçavoir de mes nouvelles. (COMM., II, 1489-1491, 51)
[9] mais ilz ne sceürent fuyr à leur malle fortune, comme avoyent plusieurs autres. (COMM., II, 1489-1491, 199)
[10] Cuydez-vous que ung prince mal saige, follement accompaigné, congnoisse venir celle malle fortune de loing, que d'avoir division entre les siens? (COMM., II, 1489-1491, 229)

92 attestations 
 Page /10 
Fermer la fenêtre