C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pardedens dans 7FMR 
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[1] Item , autrement, ayez une chausse de toille lyee au fons d'un pot qui ait le cul percié, et mectez icelluy pot ou lieu ou les mouches repairent, et oingnez le pardedens de miel, ou de ponmes, ou de poires. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 102)
[2] Premierement les connins de garenne sont congneuz a ce qu'ilz ont le hasterel (c'est assavoir depuis les oreilles jusques vers les espaulles) de couleur entre tanné et jaune, et sont tous blans soubz les ventres, et tous les .IIII. menbres pardedens jusques au pié, et ne doivent avoir nulle autre tacheblanche parmy le corps. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 208)
[3] Quant a l'estauver, ayez de l'eaue chauffee sur le feu fremiant, et l'estauvez comme une anguille, et d'un coustel non pointu luy pelez et rastissiez la geule pardedens, et gectez hors les riffleures. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 235)
[4] Et soit icelle paelle plaine de charbon ardant, et la mectez pardedens l'autre paelle, prez et joingnant de la farce pour icelle eschauffer et cuire a l'essuy et aussi a onny comme la paste. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 245)
[5] De ce dist saint Augustin ou .XXIIIIe. livre de la Trenité : «On doit croire que l'ame du petit enfant se puet congnoistre, mais, pour ce que elle est trop ententive en icelles choses qu'elle perchoitpar les sens du corps, de tant que la delectation est plus nouvelle, de tant elle est plus grande, et par ce ne puet penser a soy mesmes au pardedens. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 5)
[6] et les disciples considerent en eulx mesmes se les paroles sont veritables, regardant a leur pouoir la verité au pardedens : ilz sont dechut quant ilz nomment maistres cheulx qui pas ne le sont ; (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 28)
[7] car souvent entre le temps de parler et le temps de penser nulle espace n'estmise, et toutefois de l'amonicion faite par dehors on se percoit au pardedens que on scet auchunefois de ce que on ne cuidoit scavoir. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 28)
[8] Ce qui est ou ciel nous enseignera cely duquel, par les hommes au pardehors, par signes nous sommes amonestéz, afin que a lui convertis au pardedens soions enseigniés, lequel amer et congnoistre est vie beneuree». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 29)
[9] «Il convient aussi que la vie de l'aprenant soit doulche ou paisible, au pardedens afin qu'il nes'abandonne aux desirs illicites, au pardehors afin que huiseuse et oportunité de mal faire n'empeche estudes proufitables. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 46)
[10]Encore dist saint Jherome : «Le fait de la vive voix a auchune chose muchie au pardedens, car les choses prononchies par la voix de l'acteur sonnent plus fort». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 52)

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