C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de piesse dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Se trouvasse une piesse d'os D'un pié de beuf ou de mouton, Aus jambes, en lieu d'un baston, Li ruasse après les talons. (Mir. parr., 1356, 16)
[2]Fillie, aporte celle telle, Et brayes en feront A scey ribaut de ungne piesse, Et de l'autre luy panerunt La chire que tant luy degotez. (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 199)
[3]Tenés cecte piesse de telle Que est prime et belle. ribaut de ungne piesse, Et de l'autre luy panerunt La chire que tant luy degotez. (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 199)
[4]Ma bonne tante, en bonne foy -- Car je vous voy En grant desroy Et en une si grant tristesse -- Cellon la loy L'advons ung poy Envolpé dedans ceste piece De toelle fine, sans destresse, Affin qu'en piesse Ne cogneustiés ce Que volons faire du corps mort, Fin que lïesse Ne ce despesse; (Pass. Auv., 1477, 245)
[5] Il y a ja grant piesse que je suis parti du pais et il se hastoit fort dres adonc de l'anvoier, à celle fin qui retournant par dessa, car il y anuye tres fort qu'il n'est par dessa, et seurement il y sera de bref. (6206, 133)
[6] Et puis, quant ilz estoient retrays, et le batel s'acoustoit à la terre, ils couroient sus l'un à l'autre et duroit l'escarmouche une grant piesse. (6206, 149)
[7] Et la demourerent bone piesse XXII jours et prindrent quatre femmes et ung enffant et trouverent porcs, chevres, brebis grant planté. (6206, 155)
[8] de Bethencourt ot esté une piesse de temps au pais, il print journée de aler à la Grant Canare. (6206, 313)
[9] Le ditte sepulture est de une grande pierre toute entiere de celle ditte pierre que l'on appelle porfedo de couleur violle, et par dessus ceste tombe est le covercle tout d'une autre piesse de celle mesme pierre et couleur et sont si soutilmant joyntes que eschassemant l'on le puet conoistre. (6208, 68)
[10]" Si se mect devant, et le Conte avecq ses gens après, et quant ilz furent en la premiere salle, que moult estoit grande et toute tapissee, le dessus et les coustez, d'ung drap d'or de haulte lisse, a grantz personnages de la destruction de Troye, la plus riche besongne que l'on sceut veoir, quant ilz eurent une piesse regardé, vint ledict cappitaine que leur dit: " Attendons encores ung peu, car je n'ay peu entrer, pource qu'on tient le conseil, si n'ozeroye hurter a l'uys. (jdp, 44)

Fermer la fenêtre