C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quareisme dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Laquelle prisonniere, sur ce jurée et par serement de dire verité, et aussi de son estat et gouvernement, cogneut et confessa estre née de la ville de Rouen, en laquele elle a demoré tout le temps de sa vie, ouvré de carder et filer laine et lin, sans aucune autre chose quelconques, juques environ Noël derrenierement passé que elle vint demourer en la ville de Paris, en laquelle elle a demouré puis eu un lieu et en l'autre, jusques environ l'entrée de Quareisme derrenierement, que elle se mist à servir ledit de Maalmes, avec lequel elle a continuelment demouré jusques à present, que sondit maistre l'a fait emprisonner, ne scet la cause, sinon celle accusacion dessus dite, dont elle est pure et innocent; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 306)
[2] Et dist que, puis Quareisme prenant derrenierement passé, il se parti de ladite ville d'Estrepigny, et s'en ala à Nostre-Dame de Bouloigne sur la mer, et depuis en plusieurs autres pelerinages, jusques à samedi derrenierement passé qu'il arriva à Paris; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 312)
[3] Item, confesse que, en Quareisme derrenierement passé, lui et ledit Henriet estans en la ville de Verrieres, vers Trappes, où ilz estoient alez, et ou pays d'environ, en entencion d'embler, ilz prindrent et emblerent de nuit, en l'ostel Berthaut Galot, de ladite ville, ouquel hostel ilz estoient logiez et couchiez, un lit, et un coissin, et une paire de draps de lit, que ilz aporterent à Paris, et illec les vendirent à Lorence La Picarde, demourant au bout de la rue aus Juifs, la somme de XVJ s. par., qu'ilz partirent ensamble. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 377)

Fermer la fenêtre