C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quites dans 7FMR 
19 attestations 
 Page /2 

[1] Ainsi ala tousjours, à l'aide de Dieu, croissant la poissance du roy Charles tant que aucques toute ou la plus grant partie de la duchié de Guiene, avecques les terres et bonnes villes et citez, que le roy d'Angleterre tenoit en France, comprises ou traictié de l'efforciée paix, si comme est declairié, furent rendues et conquises au roy de France, lesquelles avoient esté gaigniés, aucunes par assault, autres par batailles et force, aultres raimptes par argent à cause d'eschiver perdicion de gens, et en maintes diverses manieres, tant que quites furent demourées soubz l'obeissance du roy ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 228)
[2] Si qu'einsi dites Que mes dolours sont assez plus petites Que les vostres, dont je ne sui pas quites,Ne que pas n'ay acquis par mes merites. (MACH., J. R. Beh., c.1340, 93)
[3] Et se n'en est pas pour ce quites, Car il meïsmes s'en attrait En doleur, deveure et detrait. (MACH., D. Aler., a.1349, 361)
[4] Oubliée estoit leur tristour,Qu'il savoient pour verité Qu'en Alixandre la cité Les devoit li bons roys livrer, Et frans et quites delivrer. (MACH., P. Alex., p.1369, 180)
[5] Et se rendirent par condition telle que ceuls que il avoient pris, illes deliveroient quites et delivres, et les lairoient aler euls et le lour deviers la contesse de Montfort, se aler i voloient; (FROISS., Chron. D., p.1400, 511)
[6] Et vinrent a Oizemont, et trouverent encores grant apparel de charsen hastiers, a moitié quites, la laissiés, et des pastes grant plenté ens es fours, et des chars en caudrons et en caudieres sus le feu, qui n'estoient point quites. (FROISS., Chron. D., p.1400, 709)
[7] Et vinrent a Oizemont, et trouverent encores grant apparel de charsen hastiers, a moitié quites, la laissiés, et des pastes grant plenté ens es fours, et des chars en caudrons et en caudieres sus le feu, qui n'estoient point quites. (FROISS., Chron. D., p.1400, 709)
[8] Il se mist au retour en France, quites et delivrés de sa prison. (FROISS., Chron. D., p.1400, 754)
[9] Qant ce vint a l'endemain, par le congiet dou roi, mesires Ustasses de Ribeumont se departi de Calais quites et delivres et a sen honnour, ensi que vous savés, et prist congiet a ses compagnons. (FROISS., Chron. D., p.1400, 875)
[10]Grant merciz: puis qu'a vous est quites, Au surplus besongnier yray; (Mir. prev., 1352, 253)

19 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre