C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de redevable dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Devant lui venue, après le salut redevable, deis la cause, qui me menoit, et le desir, qui me tiroit, de servir et plaisir faire à sa haulté, se tant digne estoie, mais que de lui fusse informée de la maniere du traittié, ouquel lui plaisoit que j'ouvrasse. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 8)
[2] Selon le triomphe, par ancien et redevable usage, le jour de la Trinité, en l'an de grace mille trois cens soixante et IIII, de sa nativité le XXVIIe, cestui sage Charles, roy quint du nom, fu coronné ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 20)
[3] Et comme il soit de bonne coustume ancienne et comme redevable les rois estre conseilliés par les prelas du reaume, pour laquel chose bon seroit aux eliseurs avoir singulier regart aux eslections d'yceulz, et par jugement veritable, après l'informacion de leur science et preudomie, en deboutant les non dignes, asseoir les promocions non mie par faveur volontaire, etc., le sage roy, sus l'estat des revenues de son royaume bien saintement et sagement distribuer, tyra à son conseil tous les sages prelas et de plus sain jugement avec la preudommie de bien et saintement vivre. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 39)
[4] lesquelles serimonies royales susdittes n'acomplissoit mie tant au goust de sa plaisance, comme pour garder, maintenir et donner exemple à ses successeurs à venir que par solemnel ordre se doit tenir et mener le tres digne degré de la haulte couronne de France, à laquelle toute magnificence souveraine est deue, pertinent et redevable. non mie par faveur volontaire, etc., le sage roy, sus l'estat des revenues de son royaume bien saintement et sagement distribuer, tyra à son conseil tous les sages prelas et de plus sain jugement avec la preudommie de bien et saintement vivre. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 51)
[5] Ainsi, celle tres noble royne, par l'ordenance du sage roy, estoit gouvernée en estat hault, pontifical et honneste en toutes choses, si comme à tel princepce est aduisant et redevable ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 56)
[6] En quoy toutenostre gent et nation se doit resentir d'une perpetuelle obligationà luy redevable : et apres luy à monseigneur le ReverendissimeCardinal du Bellay, homme digne de memoireeternelle, et auquel la posterité Françoise n'aura jamais sonsemblable, pour son incredible erudition, authorité, et espritincomparable qui l'a rendu non seulement aux siens, mais aussiaux estranges nations, du tout admirable. des revenues de son royaume bien saintement et sagement distribuer, tyra à son conseil tous les sages prelas et de plus sain jugement avec la preudommie de bien et saintement vivre. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 51 v°)
[7] En quoy toutenostre gent et nation se doit resentir d'une perpetuelle obligationà luy redevable : et apres luy à monseigneur le ReverendissimeCardinal du Bellay, homme digne de memoireeternelle, et auquel la posterité Françoise n'aura jamais sonsemblable, pour son incredible erudition, authorité, et espritincomparable qui l'a rendu non seulement aux siens, mais aussiaux estranges nations, du tout admirable. des revenues de son royaume bien saintement et sagement distribuer, tyra à son conseil tous les sages prelas et de plus sain jugement avec la preudommie de bien et saintement vivre. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 51 v°)
[8] Bening Lecteur, à fin que je recognoisse par qui j'ay proffité et que tu resentes de ta part à qui tu es tenu du plaisir ou contentement, lequel tu pourras recevoir de cest oeuvre, je t'ay bien voulu advertir que le seigneur de Belleforest, gentilhomme Commingeois, m'a tant soulagé en ceste traduction qu'à peine fust-elle sortie en lumiere sans son secours, combien que je ne sois redevable à aucun de la diction, de laquelle je suis le seul autheur. (S181, 6)
[9] dequoy le bon vieillard joyeux outre mesure louoit Dieu en son cueur, disant : « M'amie, ce n'est pas le premier bien que nous avons receu de ce sainct homme, mesme qu'il n'y a citoyen en ceste republique qui ne luy soit redevable. (S181, 102)
[10] « Soit qui soit, dist la Princesse, si est-ce que, tant que l'ame residera en mon corps, je luy feray l'hommage de ma vie, de laquelle je luy suis plus estroictement redevable que ne fut oncques vassal à son seigneur ». (S181, 223)

Fermer la fenêtre