C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de redevables dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] pour ce, moy Cristine de Pizan, femme soubz les tenebres d'ignorance au regart de cler entendement, mais douée de don de Dieu et nature en tant comme desir se peut estendre en amour d'estude, suivant le stille des premierains et devanciers, noz ediffieurs en meurs redevables, à present, par grace de Dieu et solicitude de pensée, emprens nouvelle compilacion menée en stille prosal et hors le commun ordre de mes autres choses passées, ad ce meue par estre infourmée que ainsi plaist estre fait à tres solemnel et redoubtable prince Monseigneur le duc de Bourgoigne, Phelippe, filz de Jehan par la grace de Dieu roy de France, par lequel commandement ceste ditte oeuvre ay emprise, suppliant sa digne et vertueuse humilité que le deffault de la foiblece de mon savoir soit suppleée, visant moy non instruicte descience en aucun atouchement de degré, par quoy entendement et parleure puisse avoir conduit par ycelle. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 5)
[2] Et pour ce que je suis es mains De loyal Amour que j'aim si, Li fais hommage et di einsi: "Bonne Amour, je te fais hommage De mains, de bouche, de corage,Com tes liges sers redevables, Fins, loiaus, secrez et estables, Et met cuer, corps, ame, vigour, Desir, penser, plaisence, honnour Dou tout en toy avec mon vivre, Com cils qui vueil morir et vivre En ton service, sans retraire. (MACH., R. Fort., c.1341, 156)
[3] De combien donc luy sommes-nous obligez et redevables, estant grand seigneurcomme il est, issu des nobles et illustres familles d'Espaigne, opulent en biens, et ayant hazardé sa vie pour la conservation de vostre honneur, et encore avec tout cela, il demande mon alliance ? (S181, 231)

Fermer la fenêtre