C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de reempli dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] et à son ainsné filz, Charles, dauphin de Viene, qui à present regne, duquel la nativité reempli de joye le courage du pere, celebrant la journée à grant solemnité, pourvei de grant ordenance en admenistracion de nourriture, par le conseil des sages, tout au mieulx que estre povoit ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 58)
[2] Grant debonnaretté fu à nostre roy, quant son barbier, une foiz, li faisoit sa barbe, reempli de trop osée presompcion et mauvaise convoitise, mist la main en la gibissiere du roy pendantà son costé, et ja avoit l'or ou poing, quant le roy le prist saisi ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 71)
[3] et que elle face plus à louer es princes et poissans que en autres hommes, nous peut apparoir, par les louenges des trespassez vertueux, reemplis d'icelle, si qu'il est escript du vaillant empereur Helius Adrians devant aligué, homme reempli de science et vertus. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 73)
[4] laquelle mort reempli le monde de joye, pour sa grant cruaulté. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 78)
[5] Laquelle mort, comme dit est, reempli de dueil tous nos seigneurs de France et meismement toutegent, de qui fu, est et sera moult regraitiez. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 151)
[6] alors, en le beneissant, commença ainsi à dire : «Ainsi comme Abraham son filz Ysaac, en la rousée du ciel, et en la graisse de la terre, et en l'abondance de froment, vin et oeille,beney et constitua, en adjoingnant que, qui beneistroit lui, fust beney, et qui le maudiroit, fust reempli de maleiçon, ainsi plaise à Dieu qu'à cestui Charles doint la rousée du ciel et la gresse de la terre et l'adbondance de forment, vin et oeille, et que les lignées le servent, et soit seigneur de tous ses freres, et s'enclinent devant lui les filz sa mere. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 190)

Fermer la fenêtre