C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de retirant dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Nostre guet estoit de cinquante lances qui se tenoient vers la Granche des Merciers,et avoyent des chevaucheurs le plus près de Paris qu'ilz povoient, qui très souvent estoient ramenéz jusques à eulx et bien souvent failloit qu'ilz revinssent sur queue jusques à nostre charroy, se retirant le pas, fuyz aucunes fois le trot. (COMM., I, 1489-1491, 58)
[2] Et fut prins ung archier de la compaignie du duc Baudouin, en eulx retirant, à qui le Jouvencel dist: " Vrayement, le duc Baudouyn nous a bien eschauffé ceste nuyt le vin qu'il nous fit boire hyer matin. (BUEIL, II, 1461-1466, 90)
[3] Le Roy, qui pensoit que telle passion luy procedast de honte, commanda que les damoiselles qui estoient venues pour l'accompagner se retirassent, hors mis la mere, qui la conduict jusques à l'entrée de la chambre, puis se retirant la laissa à la misericorde de l'amour et du Roy. (S181, 42)
[4] Lesquels desirerent d'estre myeulx receulz et myeulx recompensez des empereurs, roys et autres princes comme font les espiees du jourd'huy, se retirant devers eulx pour leur descouvrir ce qu'ilz avoient peu aprendre de l'entreprinse de ce bon Gouverneur. (S184, 150)
[5]Parquoy ce bon prince, apres avoir assemblé le conseil de toutes ses compaignies, s'accordant au bon advis de son fidelle Pourvoyeur, leva le siege de devant ladicteville, aussi estoit elle defendue d'un fort qui estoit en partie de fer, se retirant le mieulx qu'il povoit avec le meilleur ordre que luy fut possible garder, pour ce qu'il se sentoit encores foible. (S184, 150)

Fermer la fenêtre