C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de retirez dans 7FMR 
12 attestations 
 Page /2 

[1] Retirez vous en la maison. (LA VIGNE, S.M., 1496, 377)
[2] Retirez vous tous, car j'espere, Puisque sans baptesme il est mort, Moyennant de nous la priere, Qu'il passera ce dur remort. (LA VIGNE, S.M., 1496, 381)
[3]Et me semble qu'il est force que vous emmenez voz gens et vous retirez devers le Roy. (BUEIL, II, 1461-1466, 3)
[4] En ce temps fut nouvelles que ledit de Bourgongne, voyant qu'il n'avoit pas puissance de parvenir à destruire le royaume de France, ainsi que grant peine y avoit mis, conspira avecques ung nommé maistre Ythier Marchant, qui avoit esté serviteur de monseigneur de Guyenne, et avecques ung nommé Jehan Hardi, serviteur dudit maistre Ythier, qui s'en estoient retirez après ledit trespas devers ledit de Bourgongne, de trouver moien de faire mourir et empoisonner le roy. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 303)
[5] Et advint en cest endroit que Jehan de Harmes, qui estoit monté sur ung bon cheval d'Espaigne, qui avoit esté envoyépar le grant maistre pour savoir des nouvelles que faisoient leurs gens, s'en retourna, incontinant qu'il vit la fuite desditz François que les Bourguignons suyvoient, et dist au grant maistre: " Monseigneur, retirez vous, car voicy le duc de Bourgoigne qui vient; (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 269)
[6] Et à celle heure se trouva le Roy, vostre pere, petitement acompaignié, car toutes ses gens d'armes s'estoient retirez les ungs ès frontieres, les aultres en leurs maisons. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 166)
[7] mais ilz estoient tellement espouventez de la bataille, que tous ceux de ce quartier là s'estoient retirez à Gand pour eux garentir; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 272)
[8] et s'estoient les Gantois de là environ retirez en ce lieu en grant nombre, et le gardoient et deffendoyent d'artillerie et de puissance. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 277)
[9]Or est temps que je devise de monseigneur de Berry et du duc de Bretaigne, qui s'estoient retirez, eulx et leur armée, à Chasteaudun. (LA MARCHE, Mém., III, c.1470, 16)
[10] et quant le jour fut venu, et que le conte et son armée perceurent que les Liegeois s'estoient retirez, le conte fit chascun tirer aux champs à la poursuite desdits Liegeois; (LA MARCHE, Mém., III, c.1470, 47)

12 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre