C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de retiroient dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1]Et, après ladicte desconfiture ainsi faicte que dit est, lesdiz de Lorraine et Suixes firent leur suite après ledit de Bourgongne et tuerent depuis plusieurs autres Bourguignons, qui ainsi se retiroient audit lieu de Joigne. (ROYE, Chron. scand., II, 1460-1483, 22)
[2] Et, à ceulx qui se retiroient devers luy delaissans ledit conte d'Armignac, liberalement les recevoit, leur bailloit abolition de leur desobeïssance et delivrance de leurs biens. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 250)
[3] Et certiffie que la riviere de Sonne et le Doux estoient si plains de corps et de charongnes d'iceulx escorcheurs, que maintesfois les pescheurs les retiroient en lieu de poisson, deux à deux, trois à trois corps, loyez et accouplez de cordes ensemble, et en advint plusieurs tels piteulx cas et semblables, et dura pour celle fois ceste pestilence despuis l'an trante cinq jusques à l'an trante huit. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 247)
[4] Ce qui se gardoit si curieusement avant que les guerres eussent preposteré l'ordre de l'ancienne police qu'à peine eussiez-vous trouvé un gentil-homme oysif en une ville, ains se retiroient tous en leurs maisons champestres avec leurs familles, lesquelles estoient si bien ordonnées et dressées que vous partiriez aussi content et bien edifié de la maison d'un simple gentil-homme que vous feriez en quelque grosse ville de celle de quelque sage et prudent Senateur. (S181, 123)

Fermer la fenêtre