C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de retyrer dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Ledit chancellier et seigneur de Humbercourt, qui avoyent esté nourriz en très grand et longue auctorité et qui desiroyent y continuer et avoyent leurs biens aux lymites du roy, l'ung en la duché de Bourgongne et l'autre en l'entrée de Pycardie, comme vers Amyens, prestoient l'oreille au roy et à ses offres et y donnèrent quelque consentement de le servir en faisant ce mariage et de tous pointz se retyrer soubz luy, ledict mariage accomply. (COMM., II, 1489-1491, 183)
[2] Ledit chancellier et seigneur de Humbercourt, qui avoyent esté nourriz en très grand et longue auctorité et qui desiroyent y continuer et avoyent leurs biens aux lymites du roy, l'ung en la duché de Bourgongne et l'autre en l'entrée de Pycardie, comme vers Amyens, prestoient l'oreille au roy et à ses offres et y donnèrent quelque consentement de le servir en faisant ce mariage et de tous pointz se retyrer soubz luy, ledict mariage accomply. (COMM., II, 1489-1491, 183)
[3] Car, aprés qu'il fu par Themistodes vaincu et sa tres puissante et indicible armee par mer et par terre rompue, dissipee et disperse, il fist retyrer son navire sur terre pour le reparer. (FILLASTRE, Traité Conseil H., c.1472-1473, 214)
[4] et vous supplie, Dame, que vous ne me ayez en malveillance si je le veulx avoir à espoux, car je le voy tant remply de grace, et à ceste cause le ayme tant que je n'en puis retyrer mon cueur. (S185, 184)
[5] mais ilz le rebouterent, tellement qu'il fut contrainct se retyrer au hault de la montaigne avecques son host. (S185, 378)
[6]En celluy temps le roy Jehan d'Angleterre, aprés qu'il eust regné en Angleterre cruellement par treze ans, delibera de se retyrer à Romme par devers pappe Innocent IIIe de ce nom, pource que le pappe l'avoit excommunié à cause de ce que par six annees il avoit usurpé et prins par force les fruitz et revenues des eglises de son royaulme, et aussi pour plusieus autres oultraiges qu'il avoit faitz aux prelatz, dont le royaulme de Angleterre avoit esté interdit par VII ans et avoit esté leur roy Jehan excommunié par six ans. (S185, 454)

Fermer la fenêtre