C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de souz dans 7FMR 
166 attestations 
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[1] Et est cest livre ainsi intitulé quar il traite du ciel et des elemens du monde, en prenant cest nom monde pour les .IIII. elemens contenus dedens le ciel et souz le ciel, quar autrement et communelment en cest livre, cest nom est prins pour toute la masse du ciel et des .IIII. elemens ensemble. (ORESME, C.M., c.1377, 38)
[2] Et jouste le secont, aucun pourroit dire que sus le ciel que nous voions est ou puet estre un autre ciel invisible a nous qui est meu plus tost ou plus tart que le ciel qui est souz luy, et dessus cest ciel est encore un autre et puis un autre, et ainsi sanz fin. (ORESME, C.M., c.1377, 104)
[3] Et est possible que plusseurs corps premiers et pluseursmouvemens premiers soient en plusseurs mondes, et que les choses qui meuvent ces premiers corps soient d'une espesce ou de plusseurs nonobstant que les corps ou mondes soient d'une espesce, et que tous ces mondes et ceulz qui les meuvent soient souz un souverain createur qui est commencement et fin de toutes choses. (ORESME, C.M., c.1377, 148)
[4] Et donques ne puet estre lieu qui soit naturel a chose legiere plus haut qu'est le lieu moien dessus dit et qui est souz le ciel. (ORESME, C.M., c.1377, 150)
[5] Et donques le monde qui seroit faint estre en cestuy et souz cestuy seroit si tres petit que ce ne seroit pas monde, quar le solleil de cestuy seroit plus de . (ORESME, C.M., c.1377, 168)
[6] Item, par semblable pourroit estre un autre monde sus cestuy et un autre souz celuy qui est souz cestuy, etc. . (ORESME, C.M., c.1377, 168)
[7] Item, par semblable pourroit estre un autre monde sus cestuy et un autre souz celuy qui est souz cestuy, etc. . (ORESME, C.M., c.1377, 168)
[8] Et par ce appert que ceste terre et la terre de l'autre monde qui seroit souz cestuy seroient en un meisme lieu. (ORESME, C.M., c.1377, 170)
[9] Item, en influence et vertu, car par les mouvemens et par les lumieres et par les influences celestielz est gouverné tout cest monde cibas, si comme il appert ou premier de Metheores, et est a entendre excepté ce qui depent de liberté, de volenté et souz Dieu, car les cielz sont instrumens de Dieu par lesquelz Il oeuvre selon ce que il Lui plaist, si comme dist Bernardus Silvester: Organa sunt primi, sunt instrumenta suppremi. (ORESME, C.M., c.1377, 282)
[10] Or ay donques dit souz correction comme les anges sont en lieu et leur lieu propre ou plus propre est ou ciel ou sus le ciel, mais par dispensacion divine et par leur volenté ou pour leurs demerites aucuns sont yci-bas. (ORESME, C.M., c.1377, 294)

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