C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tascher dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] et sy autres en y avoit qui y tinssent la main, que ce n'estoit seullement que pour en amander leurs affaires et tascher à leurs fins particulières. (COMM., II, 1489-1491, 43)
[2] Aussi est bon à entendre que si, à l'heure que ledict duc mourut, les gens de Gand n'eussent faict nul trouble et voulu tascher à garder le pays, que soudainement ilz eussent pourveü à mectre gens dedans Arras et, par adventure, à Peronne; (COMM., II, 1489-1491, 191)
[3] Aussi est bon à entendre que si, à l'heure que ledict duc mourut, les gens de Gand n'eussent faict nul trouble et voulu tascher à garder le pays, que soudainement ilz eussent pourveü à mectre gens dedans Arras et, par adventure, à Peronne; (COMM., II, 1489-1491, 191)
[4] Et, en quelque manière que ce soit, on doit tousjours tascher que son ennemy marche devant soy; (BUEIL, I, 1461-1466, 199)
[5] Gencien, conseillers du Roy nostre Sire, commissaires ordonnez par la Court, entre messire H. de Marle, premier president ceans, et J. Le Mercier, defaut est octroyé audit messire Henry contre ledit Mercier, adjourné à hui, suffisamment appellé par Guillaume Tascher, huissier de ceans, et en la presence de maistre J. Hoiguart, procureur dudit Mercier. (BAYE, II, 1411-1417, 62)
[6] Parquoy si le lieu de sanaissance, de succession, ou acquest n'est naturellement si propreet commode qu'il le pourroit bien souhaitter, il le doibttellement accommoder par son artifice, et tascher par son labour,à si songneusement l'amender et ameliorer, qu'il s'en puissecontenter, pour la nourriture de luy et des siens, et dresserune maison. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 2 v°)
[7] Premièrement, vous Catholiques, quand Luter commença à se mettre en avant, vous commençates à persécuter sa secte et les brusler, afin de l'éteindre, et depuis jamais n'avés cessé de tascher en toute façon de l'arracher. (S183, 48)
[8] et puis il y a telle diversité d'espritz, qu'il n'est pas maulvais de tascher à enamener aulcuns par ce moien. (S583, 85)
[9] Et de faict, quant vostre deliberation seroit de venir sur la fin de l'esté, je vous conseillerois de tascher qu'avant vostre venue les reparations feussent faictes, pour eviter les rompements de teste et beaucoup d'incommoditez. (S583, 150)
[10] Aussi de vostre costé, je vous prye de tascher à le retenir de paour qu'il ne se desbauche, car Dieu le pourra bien rabboter, pour l'approprier à son service. (S583, 184)

Fermer la fenêtre