C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vallois dans 7FMR 
10 attestations 
 Page /2 

[1] Sa DEUXme femme fust Madame Marie, fille de monseigneurCharles de Vallois. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 180)
[2] Mais pour ce que le nom est de Bourbon,je declareray premier ce que j'ay apris, dont vient que le filz de France prist le nom de Bourbon, et aussy comment et pourquoy ceulx de Bourbon se dient et maintiennent estre plus prochains de la lignie de sainct Loys que ceulx de Vallois, qui à present sont toutesfois vraix Roys et successeurs de la couronne de France. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 147)
[3] Et pour ce que j'ay dit que je declareroye pourquoy ceulx de Bourbon se dient estre plus prochains de la [droite] lignie de sainct Loys, Roy de France, que ceulx de Vallois qui sont à present Roys de France, certes messires de Bourbon dient verité quant à saint Loys, mais non pas du droit de la couronne, et vecy comment. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 150)
[4] Mais celle matiere ne me sert de riens, mais reviendray à esclarcir pourquoy la maison de Bourbon se dit plus prochaine de la [droite] lignie saint Loys que celle de Vallois. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 152)
[5] Et de Philippe, Roy de France, filz de saint Loys, sont yssus ceulx de Vallois, qui sont à present Roys de France. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 152)
[6] Et faut entendre que le filz de Charles de Vallois descendit d'une lignie plus bas que son pere, [ et que celuy fut Roy de France et non pas son pere ]. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 152)
[7] Et pour ce est apparent que la maison de Bourbon, descendue de saint Loys proprement, est plus prochaine dudit saint Loys que celle de Vallois, mais non pas de la couronne de France, car Robert, conte de Clermont, fut Ve filz et loings de la couronne. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 152)
[8] Et Charles de Vallois fut tiers frere du Roy de France, dont son filz fut Roy comme j'ay dit. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 152)
[9] et ne succeda pas a son pere, mais vint a la couronne ledit roy Philippe filx dudit Charles conte de Vallois frere dudit roy Philippe le bel. (JUV. URS., Aud. celi, 1435, 159)

Fermer la fenêtre