C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vat dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Lors s'en vat a une bourgoise de Paris, a qui le seigneur de Saintré son pere l'avoit pluseurs fois recommandé, et ly dist: "Marie de Lisle, ma bonne mere, avroye je bien deux paires de fins draps linges pour un escu? (LA SALE, J.S., 1456, 52)
[2]Et lors se part et vat a la royne qui en sa chambre estoit; (LA SALE, J.S., 1456, 68)
[3] Lors le roy s'en vat a sa messe et Saintré, aprés ce qu'il l'eust treshumblement remercié, ala a la royne, qui venoit aprés lui, si se avança atout sa compaignie aprés, lors a genoulz se sont mis, puis lui dist: "Nostre souveraine dame, il a pleu au roy moy donner congié de acomplir mon emprinse d'armes, dont veez ci le bracelet, a l'aide de Dieu, de Nostre Dame et de monseigneur Saint Michiell'Ange, ainsin que en ceste lectre d'armes est contenu. (LA SALE, J.S., 1456, 86)
[4] Et puis s'en vat a la royne, qui lui dit: "Hé! (LA SALE, J.S., 1456, 97)
[5]" -- "Et en verité, ma dame," dirent les autres, "qui est le cuer de femme qui se pourroit tenir de plorer a veoir cest enfant qui vat en si grant peril et qui est norry avecques nous et que tant de plaisirs nous a faiz tous les jours? (LA SALE, J.S., 1456, 98)
[6] Lors pas a pas s'en vat mectre au bout de son renc, et la print sa lance sur sa cuisse et tres frisquement d'aler et de retour la courust de bout a autre. (LA SALE, J.S., 1456, 115)
[7]Segnieurs, entendés ma paraule Et ne la tené pas assaule : Nostre loys s'ent vat en abusant, De jour en jour en corrumpant. (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 178)
[8] Et par dessus ces voltes sont autres rues par lesquelles l'en vat communement d'ostel en aultre, c'est assavoir les Sarrazins et non aultres gens, car les Chrestiens de la saincture et ainsi les Juifz qui en celle saincte cité sont demorans, ont certains lieux en certaines rues ou est leur residence. (Voy. Jérus., c.1395, 40)
[9] c'est a environ .IJ. milles près de la mer Rouge, et vat cheoir icellui ruissel dedans la mer Rouge. (Voy. Jérus., c.1395, 53)
[10] En ce païs a deux bonnes villes Valenciennes, en laquelle passe la riviere d'Escault qui vat a Tornay et a Gant. (6204, 108)

Fermer la fenêtre