C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vaulsissent dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Et oÿz dire à ung chevalier des leurs qu'il avoit esté des premiers embassadeurs que ilz avoyent envoyéz devers ledict duc, qu'il luy avoit dit, en faisant leurs remonstrances pour le desmouvoir de ceste guerre, que contre eulx ne povoit riens gaigner, car leur pays estoit très sterile et povre et n'avoient nulz bons prisonniers et qu'il ne croyoit pas que les esperons et mors des chevaulx de son ost ne vaulsissent plus d'argent que tous ceulx de leur territoire ne sçauroyent payer de finance, s'ilz estoient prins. (COMM., II, 1489-1491, 106)
[2] Et oÿz dire à ung chevalier des leurs qu'il avoit esté des premiers embassadeurs que ilz avoyent envoyéz devers ledict duc, qu'il luy avoit dit, en faisant leurs remonstrances pour le desmouvoir de ceste guerre, que contre eulx ne povoit riens gaigner, car leur pays estoit très sterile et povre et n'avoient nulz bons prisonniers et qu'il ne croyoit pas que les esperons et mors des chevaulx de son ost ne vaulsissent plus d'argent que tous ceulx de leur territoire ne sçauroyent payer de finance, s'ilz estoient prins. (COMM., II, 1489-1491, 106)
[3]ce sceu la lettre, qui est clere et dist ainssy: Sercorius qui, par indulgence de nature, avoit pareille forcede corps, de coraige, de sens et de bon conseil, quantil fut contraint par la proscripcion de Silla de estre duc des Lucitains, et il ne les povoitreffraindre par ses parolles qu'ilz ne vaulsissent combattre contre la forcedes Rommains enssemble, il les remena a sa sentence par ung soubtil fait. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 27)
[4] mais il estoit trophatif et plus qu'ilz ne vaulsissent; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 39)
[5]Pompee, qui se doubtoit que ceulx de la cité de Caucereceussent ses anemis, leur requist qu'ilz vaulsissent aucuns malladesrecevoir qui ne povoient son ost sievir. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 58)
[6] On lui dist qu'a le fillerye,Qu'on appelle escrienne, ou chelier, S'estoit assis pour desvuidier Les fusees des filleresses, Puis que les nonnes et les messes Furent par les moustierz cantees : «Et s'orent fectes leurs disnees No cheval et no ahanier Ains qu'il se vaulsissent couchier. (Dit prunier B., c.1330-1350, 47)
[7] Et devroit on attendre que les choses peussent amender, et qu'elles vaulsissent aucune chose; (JUV. URS., Nescio, 1445, 507)
[8] Item, cogneut que, quatre ans a ou environ, en passant par un bois qui est en la conté du Perche, trouva oudit bois et vit sept ou huit pourceaulx, n'est record lequel,qui paissoient esdiz bois, à sept lieues de la ville de Nogent, et qui estoient sanz garde, lesquieulx il chassa hors dudit bois, et iceulx mena à la foire que l'en dit la Magdalene, et ou lieu que l'en dit Yslers, distant à deux lieues du lieu et bois où prins avoit iceulx pourceaux, et là les vendi la somme de VJ frans, jà soit ce qu'ilz vaulsissent bien lors la somme de XVJ frans, si comme il lui fu dit lors après la vente par lui faite d'iceulx pourceaux. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 108)

Fermer la fenêtre