C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de viim dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] .VIIm. pas de mer nouant Ala tant qu'ainssy vint rouant En la cité, ou son message Fist bien et bel, com preux et sage. (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 12)
[2] Et dit l'ystoire comment le dit Theodosius fist tuer .VIIM. hommes en la cité ditte Thessalonne pource qu'ilz avoient lapidé aucuns de ses officiers. (7007, 341)
[3] Nembroth, comme cy dessus appert, fut en ce temps, lequel, au moïen de la science de astrologie, se trouva le plus puissant homme de la terre et bastit la grant et incomprehencible euvre de Babillone dont est encores mencion, et est assavoir qu'ilz ont esté plusieurs de ce nom, comme sera veu cy après, mais cestui exceda les autres en honneur, puissance et renommée, et cestui chassa Assur du champ de Sennor et y fist la grande tour Babel, de quoy parle saint Jerosme sur Ysaye, qu'elle estoit de divers quarrées et de quarré à autre avoit VIIm pas et en circuit LXIIIIm et avoit IIIm pas de hault et estoit faicte à mode d'une quille, large par bas et aguë par hault. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 15)
[4] Touttefoiz il destruisit la cité de Jerusalem, qui estoit la plus oppullante et riche cité et sainte de tout le monde, où il gaigna innumerable nombre de richesse et furent occiz à ladicte destruccion XIc mil hommes d'une part, prins IXc captiz, VIIm venduz, IIIIxxIIIIm prins, et ne furent venduz que les jeunes soubz l'aage de XVII ans. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 92)
[5] Pachomus fut en ce temps insigne et vertueux homme, lequel au moïen de la congnoissance des influences et prevoyant les choses futures, osa bien prandre la charge de VIIm moynes en la cité de Pannos et de deux autres monasteres, où il y avoit en l'un IIIIc hommes et en l'autre IIIIc femmes. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 143)
[6] Maistre Yves de Saint Branchier fut en ce temps à Montpelier, moult aprecié et tant qu'il fut atiré au service de messire Berthrand du Guesclin, connestable de France, environ l'an 1369 et, pour ce qu'il estoit homme à la main, vaillant et hardi, icelui Berthrand le mena avecques lui en plusieurs de ses entreprinses et, par especial, à la deffecte des Anglois, desquelx estoit conducteur Robert Canolle et Thomas Gracon, et estoient ou premier conflict VIIm hommes d'armes et mille Vc archiers de eslite nouvellement passez et venuz de Angleterre, et vindrent jusques à Villejuifve, aultrement dicte Jullianne " a Julio Cesare " et ne trouverent nul qui se deffendist, pour ce passerent à Estampes et le brullerent et, de là, à Blois et se vindrent joindre à ceulx d'Angers et là, à diverses foiz furent desconfiz. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 155)

Fermer la fenêtre