C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de volt dans 7FMR 
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[1] Semiramis fu celle qui premier volt conquerir lez Indes et Ethyopes; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 140)
[2] Affin que me peusse chevir Elle me volt mettre servir Une dame de hault parage, Qui .I. poy lui tient de lignage, Mais ne s'entre ressemblent pas, Ne sont pas faites d'un compas, Trop sont dessemblans leurs figures, Leurs fais, leurs meurs et leurs natures. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 23)
[3] Oyez comment de moy chevit Ma dame Fortune, qui vit Que ja commençoie a apprendre Le ffait de raison et comprendre: Affin qu'encore plus sceusse Son fait mieulx et apperceusse Me volt commettre un sien message, Tout fusse ancore moult joenne d'aage, Et tant d'onneur sienne merci Me fist lors, com vous orrés ci: Celle dame a un sien parentAssez prochain, a qui se rent Mainte personne en bonne entente, Car ma mere homme et femme tempte, Pour multiplier la demeure Ma dame, que chacun labeure A fortifier son logis, Qui n'est pas maçonné de gis, Et affin qu'on ne s'i forvoie Loy et raison trouvé la voye Ont vers cil, ou fus envoyee Moult notablement convoyee, Mais, ma dame, je vous di bien, Selon qu'elle veult mal ou bien Aux gens, de ses biens elle part Assene et leur adresce part Bonne ou mauvaise et leur envoye Ou bien ou mal, tristece ou joye. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 33)
[4] La me volt ma dame envoyer. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 34)
[5] Ja n'est besoing que je raconte Tous les suffrages et les fais Joyeux, qui furent ou lieu fais, Car tout escouter seroit grief Et, pour ce, je vous di, en brief, Que chacun y fu si en hait Et si ala tout a souhaid Que me dos de cel lieu louer, Ou me volt Fortune alouer. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 39)
[6] A brief parler, tant fu mon dueil Grief et tant plorerent mi oeil Que meismes Fortune ot pitié De mon meschief, et amistiéVolt faire, com bonne maistresse, Et secourir a ma destrece, Mais le secours fu merveilleux! (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 50)
[7] Contre ceulx guerroient toudiz Et naturelle est leur hayne, Pour ce qu'ilz ne sont d'une oryne, Car des Frigiens les uns vindrent, Qui la place toute pourprindrent, Les Saxons aprés, par grant guerre, Conquistrent grant part de la terre, Si comme ma dame le volt, Qui moult souvent change son voult. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 23)
[8] Si fu voir qu'au commencement Du siecle, bestialement Vivoient la gent, mais, tantost Qu'ilz virent, si com Dieu le volt, Et apperceurent et cogneurent Le bien d'entendement, et urent La cognoiscence de raison, Enquerre vouldrent l'achoison Des choses faites et requises, A leur premiere cause quises, Lesquelles sont appertenans A Philosophie et tenans, Par quoy en .III. questions cheurent :La premiere, en quoy ilz encheurent, Estoit de savoir la nature Des choses celestiaulx pure, La secunde des terriennes, Et la tierce estoit des humaines ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 105)
[9] " Ysidore, ou premier chapitre D'Ethimologies, le tiltre De Rethorique volt escripre, Dist que " science est de bien dire, Pour la coppie d'eloquence, Ordre de droicte consequance Neccessaire en toutes similes Questions, plaines ou soubtilles, A persuader choses bonnes Et justes es fais des personnes. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 132)
[10] Et ainsi est tout ce pourtraict En la sale, dont j'ay retrait, Et aprés y a vivement Comment Dieu volt premierement Homme du limon de la terre, Sanz nul autre ayde querre, Former et faire a son ymage, Si le fist virtueux et sage Plus que nulle autre creature Mondaine et de meilleur nature ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 135)

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